Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei suostu kimppakivaan :(

Vierailija
21.06.2015 |

Ongelma tulikin jo otsikossa. Halausta piristää seksielämäämme ja katsella sivusta kun mieheni panee toista miestä. Itse runkkaisin sivussa ja puhuisin tuhmia. Tämä ei hänelle jostain syystä käy. Mikä avuksi? Joudunko etsimään toisen vapautuneemman kumppanin :( ?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:23"]

Mitä sitä ei naisensa eteen tekisi. Kuivana vaan patukkaa anaaliin. Terve.

Näin Porvoossa.

[/quote] 

En tiedä kuinka Porvoossa hommat hoidetaan mutta meillä on ihan liukkarit muihinkin hommiin. T.ap 

Vierailija
22/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehdota kimppakivaa niin, että mukana onkin toinen nainen. Miehesi voi panna tätä toista naista oikein huolella ja sinä voit yksiksesi vieressä runkutella ja puhua tuhmia.

Onnistuuhan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs huonojen provojen ilta tänään oikein on menossa? Näitä keskusteluihin ilmaantuvia oksennusläiskiähän joutuu suorastaan väistelemään.

Vierailija
24/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen ei myöskään ole sopinut miehelleni ja nyt puhutaankin minun fantasiani toteuttamisesta ei mieheni. T.ap

Vierailija
25/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:26"]

Mikäs huonojen provojen ilta tänään oikein on menossa? Näitä keskusteluihin ilmaantuvia oksennusläiskiähän joutuu suorastaan väistelemään.

[/quote]

Mikä suostuvainen aikusten välisessä seksissä oksettaa sinua? tulit kuitenkin lukemaan kun otsikko oli kimppakivaa? Taisit odottaa eri asetelmaa..Taidat olla aika estynyt..? Ap 

Vierailija
27/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mikään noista ei ole minun aloitus. Anteeksi jos se hajoottaa pääsi mutta olen ihan tosissani. En mistään Porvoosta tai junttikorvesta mistä näköjään useimmat täällä..Ap 

Vierailija
28/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ei toki ole pakko ottaa anaaliin jos on ongelma miehet! Voisivat käyttää vaan suuta ja ruiskia toistensa päälle ;) aahh..siinä olisi ihanaa katseltavaa tosinaiselle :D 

Vierailija
29/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:10"]

Ongelma tulikin jo otsikossa. Halausta piristää seksielämäämme ja katsella sivusta kun mieheni panee toista miestä. Itse runkkaisin sivussa ja puhuisin tuhmia. Tämä ei hänelle jostain syystä käy. Mikä avuksi? Joudunko etsimään toisen vapautuneemman kumppanin :( ?

[/quote]Trollihan se siinä:)

Vierailija
30/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:34"]

Sori mutta mikään noista ei ole minun aloitus. Anteeksi jos se hajoottaa pääsi mutta olen ihan tosissani. En mistään Porvoosta tai junttikorvesta mistä näköjään useimmat täällä..Ap 

[/quote]

Yhden pisteen vihje: Kun jää kiinni provoilusta niin ei pidä selitellä. Hylkää yritys ja jatka jossakin muualla. Tämän illan työnäytteiden perusteella suosittelisin jatkopaikaksi Ylilautaa.

Vierailija
31/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:36"]

Miesten ei toki ole pakko ottaa anaaliin jos on ongelma miehet! Voisivat käyttää vaan suuta ja ruiskia toistensa päälle ;) aahh..siinä olisi ihanaa katseltavaa tosinaiselle :D 

[/quote]

Sairasta.

Vierailija
32/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaa tulee anna oölla

Vierailija
33/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Yhden pisteen vihje: Kun jää kiinni provoilusta niin ei pidä selitellä. Hylkää yritys ja jatka jossakin muualla. Tämän illan työnäytteiden perusteella suosittelisin jatkopaikaksi Ylilautaa.

[/quote]

Ööö..miksi ylälautaa..En ole lassukka vaan ihan normaali +30v nainen:D ja sori en tiennyt palstan "provon paljastus sääntöjä". Ap 

Vierailija
34/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:36"]

[/quote]

Sairasta.

[/quote]

Miksi tää on sairaampaa kuin miesten vastaavat fantasiat:)? Mielestäni ei ole sairasta. Ap

Vierailija
35/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteesta. Ja puolisosta, hänestä joka sitä haluaa, miten taitaa kuviot ja sen jälkeenkin. Yhteisymmärryksestä ja -luottamuksesta.

Vierailija
36/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, eka asiallinen vastaus:) suhteemme on muuten hyvä..kokeilemme leluja yms. Mutta tätä ei ole suostunut kokeilemaan. Johtuu varmaan suomalaisiin juurrutetusta homofobiasta..ei voi nauttia kehosta vapaasti:( Ap

Vierailija
37/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnostaisi lähteä kimppakivaan kolmantena pyöränä, jos näkisin että toisella puolisolla on joku hätä pelastaa tuolla happeningillä suhdetta, tai jotain vastaavaa epävarmaa omassa itseluottamuksessaan.

Vierailija
38/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihihih...hauska seurata ketjua vierestä kun Ap:n aloitus on saanut munapystyssä tirkistelemään tulleen perus-Petterin peräreiän rypistymään :D hyvä trolli!

Vierailija
39/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi ei liity ainoastaan fyysisyyteen.

Vierailija
40/99 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 19:13"]

Mitä homous tähän kuuluu? Onhan kimppakivassa välillä kaksi naistakin mukana eikä se tekisi minusta lesboa?!! 

[/quote]

Ai mä luulin että olette miespari...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme