Talous hyvin tiukalla, jospa ostaisikin kukkakimpun seppeleen sijasta miehen veljen arkulle?
kimppu olisi edullisempi kun siinä ei ole niin paljoa sidontatyötä
Kommentit (6)
Mitäs jo kävisit vaikka *lainaamassa* naapurin haudalta seppeleen, siinä säästäisin vielä enemmän.
vainaja tollasesta loukkaannu? Elävät tarvitsevat rahasi enemmän. Itsekin toimin aikoinani noin kun oli tiukaan. Ostimme isommalla porukalla kimpun hautajaisiin.
Käyn usein haudoillamme Helsingissä, enkä ole huomannut täällä kukkaseppeleitä käytetyn. Kukkakauppias osaa esitellä hyviä vaihtoehtoja, kerro ihmisestä, ja sano hintahaarukka, uskon että saatte kauniin kukkavihkon aikaiseksi.
pieni kukkanen, joka heitetään arkunpäällä hautaanlaskun jälkeen, jos sellainen tapa teille mahdollisesti sopii. Minulle se oli tärkeä tapa, että sain pienenä omalla tavallani ilmaista surua.
mistä sinä tyhjäpää tiedät mistä me olemme jo säsätäneet ja kuinka kauan,et mistään!!!!! joillekin 50-150e on iso raha ja sen se seppele maksaisi mitä olen muutamaan kukkakauppaan tänäänn jo soitellut.
Keskity sinä vain siihen kaljan juontiin,me kun emme sitä absolutisteina harrasta:p niin ja ne pari lahjaa per lapsi on jo hankittu ja niitäkään ei enempää tulisi vaikka rahassa uisimme koska meille joulu ei ole tavaran hankinta juhla.Kiitoksia asiallisille vastaajille ja hyvää joulunaikaa teille!
Ap
jos tekisit itse havu seppeleen (tai ostaisit torilta) ja laittaisit siihen sitten kukkia esim. kimpusta?