Älkää ottako missää tapauksessa Passeli ohjemistoa
Passeli ohjelmistoa käyttävät pienyrittäjät ja pienyrittäjillä ei ole kuluttajansuojaa eikä varaa kalliisiin tuomareihin. Passeli-ohjelmistot tietää sen. Olen Kaksi vuotta yrittänyt katkaista soppariani Passeliin mutta tuloksetta. Laskuja tulee ja perintään menee jos ei maksa.Onko kellään muulla samoja kokemuksia.
Kommentit (11)
Toisaalta passeli on yksi mun suosikki-kirjanpito-ohjelmista.
Riittää hyvin pienyrittäjän tarpeisiin.
Ja tää on kirjanpitäjä, joka toimii useammassa toimipaikassa, työnantaja tarjoaa ohjelman... Visman netvisor on käyttäjän kannalta tosi järkky, ja muut asettuu siihen välille.
Joskus riittää ruutupaperivihko...
Toimiva, helppokäyttöinen eikä mitään ongelmia mulla ollut. Irtisanomista en ole itse yrittänyt.
Onhan se ohjelmisto aika syvältä ja poikittain, rahastus haisee ja kauas. Ihan kaikesta "avusta" nyhdetään satasia, eli kun ohjelma suunnitellusti kusee esim. toiselle tietokoneelle siirtämisen takia ja mukamas tarvitsee puhelimella tilata heppu "auttamaan" asioissa, jotka ihan hyvin tekisi itsekin, jos sitä ei olisi vartavasten tehty käyttäjälle mahdottomaksi.
En vaan etsinyt tietoa käyttäjiltä ennen kun ostin ohjelman.
Kannattaa siis yksinyrittäjien olla tarkkana sillä huijareita riittää.
ap
Älkää valitko Passelia!
Passelin myynti toimii tarkoituksella niin, että ostaja ei tiedä osatessaan miten ohjelma tarkalleen toimii. Sen saa käyttöön vasta kun sopimus on tehty. Sitten kun huomaat, että Passelin käyttöliittymä on auttamattoman vanhanaikainen ja hidas käyttää, olet jo tehnyt vähintään 3 kk sopimuksen ja käyttänyt ihan liikaa aikaa sen opetteluun. Myös käyttöönottokoulutuksesta joudut maksamaan. Jos et opi ohjelmaa heti, maksat lisää.
Tein virheen ja ostin tämän ohjelman. Huomasin heti, että ohjelma on hankala. Sopimuksen purkaminen ei onnistunut yhtä helposti ja jouduin valittamaan sähköpostissa monta kertaa. Suostuivat kyllä alentamaan hintaa vähän, mutta monen sadan lasku tuli maksettavaksi ohjelmasta, jota en käyttänyt kuin kerran.
Myöhemmin olen tutustunut kilpaileviin tuotteisiin ja heillä kaikilla homma toimii niin, että saat nähdä ohjelman esittelyn ja sinua koulutetaan käyttöön jo ennen ostopäätöstä.
Meillä on ollut Passeli siitä asti, kun se tuli markkinoille. En muista mitä maksoi, mutta sen jälkeen ei ole maksettu kyllä mitään. Ja tuttava on siirtänyt sen aina uuteen koneeseen.
Liekkö nykyisin jotenkin erilainen ja maksava, meillä on ihan karvahattumalli.
"Mä oon niin kuumana passelin"
Tuo lause jääny ikuisesti mieleen
Eri kokemukset. Parempi kuin moni pienyrittäjälle kohtuuttoman kalliskaan vaihtoehto.
Siis mitä ihmettä? Softahan ostetaan kerralla ja hintaan sisältyy mahdollisesti päivityksiä tietyn aikaa jonka jälkeen tilaus menee automaattisesti poikki.
soppari irtisanotaan 3kk enne uutta vuoden kestävää kautta. Passelin ihmiset väittää että en osaa eritellä kunnolla mitä irtisanon.Jokainen ominaisuus on irtisanottava erikseen jollain koodilla jota ei ole kuin ohjelmiston syövereissä.Yhden koodin löysin mutta en muita.sopparia tehdessä en edes tiennyt että pitää maksaa jotain ylläpitomaksua. Minusta sen piti olla kerta maksu. Emme ole käyttäneet ohjelmistoa koska tilitoimisto pitää kirjaa tileistämme erittäin edulliseen hintaan.Minun liiketoiminta on aika pientä.