Isoäiti odottaa 10. lastaan ja perustelee kroonisella vauvakuumeella
Mitähän tuo tarkoittaa, tai siis pitää sisällään? Lapsia tehdään vauvakuumeen vuoksi, ovatko sitten yhtä tykättyjä ja kasvatus taattu myöhemminkin kuin vauvoina?
Lehdessä oli tällainen nainen, joka ensin epäili kun kuuli 16v lapsensa saavan vauvan, sitten kysyi heti tältä että no pidätkö outona jos äiti saa siltikin vielä vauvoja. Nyt sitten odottaa 10. lasta, pojan lapsi on vauvaikäinen. Tän isoäidin tän hetkinen nuorimmainen 1½v. Isoäidillä ikää 39.
Kommentit (3)
Ei oo opetettu ehkäisystä?
Uittaa munaa monissa vesissä?
tulee valitettavasti heti mieleen,että ei ole naisella muuta elämää, siis omaa henk koht elämää,sosiaalista elämää tai sitten lapset ovat ainoa tulonlähde(mikä kylläkin nykyään aika köpöstä tienaamista). Jokin häiriötila MUN mielestä on,jos pitää pakonomaisesti saada kokoajan uusi vauva, jokin kasvu/kehitysvaihe jäänyt naisella välistä.
Mielestäni on normaalimpaa antaa lasten kasvaa pesästä poispäin,alkaa antaa aikaa itselle pikkuhiljaa ja alkaa panostaan enemmän parisuhteeseen, mutta nämä ovatkin vain mun mielipiteitä.Loppujen lopuksi kukin taaplaa tyylillään, mutta itse iloitsen siitä että nuorimmaiseni on jo 17, ja saamme olla jo paljon puolisoni kanssa kahdestaan. Meillä on lapsenlapsikin,ja toinen tulossa, mutta emme ole hömppiä niiden suhteen, ovat ihania kun käyvät,apua annetaan tarvittaessa mutta ei mitään halua ottaa niitä jatkuvasti hoitoon tai yökylään. Olemme omat lapsemme hoitaneet, nyt on niiden vuoro hoitaa omansa.
t mummi 45v
Ja mistähän tuollainen jatkuva vauvakuume johtuu? Luulisi, että on kädet täynnä työtä muutenkin.