Mikä on ällöintä, mitä olet tehnyt?
Mä aloitan. Olin kerran eräissä juhlissa, missä todella oksettavan konservatiivinen lestadiolaishenkinen mies julisti mielipiteitään naisten paikasta ja siitä, miten naisten kuuluu olla kotona tms. Kuulin kun hän selitti myös jollekin naisten kuukautisten olevan oksettavia tms. Tyyppi myös juoksutti talon emäntää hakemassa itselleen lisää juotavaa ja naposteltavaa.
Minulla oli silloin menkat. Illan mittaan ihmiset alkoivat humaltua ja vuodenajasta johtuen iltaa istuttiin ulkona terassilla. Jossain vaiheessa, kun tämän miehen punaviinilasi oli tyhjä, tarjouduin tuomaan samalla lisää hänelle kun hakisin itselleni. Menin keittiöön ja täytin miehen lasin punaviinillä, sitten menin keittiön viereiseen vessaan lasi mukanani, otin käytetyn tamponin sisältäni ja uittelin sitä vähän aikaa miehen punkkulasissa. Laitoin uuden tamponin, palasin keittiöön, otin oman valkoviinini ja marssin juomien kans ulos. Mies joi punaviininsä hymyissä suin:)
Kommentit (5)
lapsen tarhaan aamulla, ajoin lähes 200km salarakkaan luo paneskelemaan, sillä aikaa kun aviomies nukkui kotona yövuoron jälkeen.
rima nostettiin heti alkuunsa niin korkealle
rima nostettiin heti alkuunsa niin korkealle
Mä aloitan. Olin kerran eräissä juhlissa, missä todella oksettavan konservatiivinen lestadiolaishenkinen mies julisti mielipiteitään naisten paikasta ja siitä, miten naisten kuuluu olla kotona tms. Kuulin kun hän selitti myös jollekin naisten kuukautisten olevan oksettavia tms. Tyyppi myös juoksutti talon emäntää hakemassa itselleen lisää juotavaa ja naposteltavaa. Minulla oli silloin menkat. Illan mittaan ihmiset alkoivat humaltua ja vuodenajasta johtuen iltaa istuttiin ulkona terassilla. Jossain vaiheessa, kun tämän miehen punaviinilasi oli tyhjä, tarjouduin tuomaan samalla lisää hänelle kun hakisin itselleni. Menin keittiöön ja täytin miehen lasin punaviinillä, sitten menin keittiön viereiseen vessaan lasi mukanani, otin käytetyn tamponin sisältäni ja uittelin sitä vähän aikaa miehen punkkulasissa. Laitoin uuden tamponin, palasin keittiöön, otin oman valkoviinini ja marssin juomien kans ulos. Mies joi punaviininsä hymyissä suin:)
Toihan on kivaa. Mä olisin innoissani jos joku nainen tekisi mulle noin
Harrastanut seksiä lihavan, haisevan, vammaisen miehen kanssa. Ja se pili oli pienmpi kuin pakastekatkarapu.
Älkää kysykö miksi.