Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko vanhemman adhd-diagnoosi

Vierailija
04.09.2012 |

olla syy huostaanottoon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmitenhan ADHD ei edes aiheuta mitään haittoja lasten ja kodinhoitoon aikuisella, tai niin vähäisiä ettei mikään huostaanotto tosiaan tule kyseeseen.

Mutta tapauskohtaistahan tuo on, eli jos jollain se ADHD johtaa huonoon lasten- ja kodinhoitoon niin voihan se sitten taustalla olla vaikuttamassa huostaanottoonkin. Itse diagnoosi ei siis kuitenkaan ole syy vaan sairauden aiheuttamat mahdolliset ongelmat.

Vierailija
2/2 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tunnen pari ihmistä, joilla se adhd on johtanut todella heikkoon elämänhallintaan ylipäänsä, esim peliriippuvuuden ja siihen liittyvien siivoamattomuus- ja ruokaongelmien takia. Siis jos adhd-vanhempi ei hoida itseään eikä sitten pysty hoitamaan lapsiaankaan niin se voi johtaa.

Edes suurinpiirtein hallinnassa oleva adhd ei tietenkään mihinkään huostaanottoon johda. Mutta aikuisissa adhd-ihmisissä on vielä sellaisia, jotka ei ole koskaan saaneet minkäänlaista kuntoutusta ja jotkut heistä eivät ole itse pystyneet kehittämään selviytymiskeinoja. Nykyään kun lapset saavat jo lapsina parempaa hoitoa, tämmöisiä tapauksia kasvaa pajlon vähemmä nja tulevaisuudessa heitä siis myös tulee olemaan vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan