Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituus 172cm ja painoa 58kg

Vierailija
03.09.2012 |

Enpä olisi uskonut, että kolmen lapsen äitinä ja näin vanhanakin vielä, joudun ruveta miettimään, että kuinka saan itselleni lisää painoa. Kai se painon tippuminen sit vaan johtuu kiireellisestä elämänrytmistä. Ärsyttävää olla tällainen pitkä kukkakeppi, joka aina palelee! :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino 59-60 kg ja olen ihan sopiva mielestäni.

Ehkä meillä on eri malliset kropat. Painavampana mulla leviää reidet ja takapuoli + tulee maha ja näytän päärynältä. Nyt sopivalta :D

Vierailija
2/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo. Minä oon 31v, 166cm ja 53kg enkä ole edes laiha. Pojan saatuani olin 64kg ja siis jumalaton tankki. Kummitki jakso kuittailla. Kai se on sitte rakenteesta kiinni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias, nyt 168 cm ja 56 kg ja ennen painanut aina noin 60 kg. Työstressi saanut painon putoamaan.

Keski-iässä muutama lisäkilo suojaisi osteoporoosiltakin ja lisälihakset ja -voima auttaisivat jaksamaan töissä.

Vierailija
4/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia painoin 60kg ja olin kyllä todella hoikka, ehkä vähän liiankin laiha. Siltikin tavoitteenani on pudottaa painoa muutama kilo ja päästä n.62kg =)

Vierailija
5/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin 3-4 kiloa vähemmän painoa... Paino pudonnut ihan itsekseen lapsen syntymän jälkeen, vaikka "lievä" mässäily tuntuukin olevan jäänyt päälle.

Minulle kelpaisi myös lisäpainoa, kunhan se vain tulisi lihaksen muodossa!