Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi teki kun jäit kiinni pettämisestä

Vierailija
03.09.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minulle oli ihan samantekevää, vaikka mies olisi lähtenyt. Meidän yhteiselomme kun oli vain miehen itsekkäiden halujen ja toiveiden määrittämää.

Kun petin ja kerroin ja selitin, mikä oli johtanut tähän, avioliittomme on muuttunut täydellisesti. Mies muutti käyttäytymistään ja ottaa minut nykyään ihan kaikessa huomioon.

Enpä silti tiedä, pettäisinkö koskaan uudelleen, sen verran rankkaa homma oli minunkin psyykelle, tuli tavallaan petettyä kolmea ihmistä, miestäni, tuota toista miestä ja itseä siinä sivussa.

Se on tosiaan hassua miten eri tavalla asiaan voi suhtautua. Siis jos miehesi olisi tehnyt saman tempun niin sinä varmasti olisit hänet jättänyt ja katkeruudessasi kiristänyt lapsilla kaikki rahat häneltä sekä kiduttanut vuosia.

Mutta näinhän se menee. Miehet ja naiset on erilaisia.

Vierailija
2/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

freskon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi haluanko erota, vastasin että haluan ja sitten jaettiin tavarat.

Vierailija
4/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole ikinä saanut minua kiinni pettämisestä eikä saa. Ainoastaan idiootit jättävät jälkiä, tai syitä epäilyyn, pettämisestä.

Vierailija
5/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole ikinä saanut minua kiinni pettämisestä eikä saa. Ainoastaan idiootit jättävät jälkiä, tai syitä epäilyyn, pettämisestä.

ja moi Merjalle myös. Kuvitteletteko, ettei teidän "miehenä" esiintymistä heti huomattaisi? Eikö Jampan Valintatalo ole vielä auki, jotta pääsisitte shoppailemaan?

Vierailija
6/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1

Olen pettänyt vaimoani vuosien aikana satoja kertoja, kymmenien eri naisten kanssa, eikä sillä ole epäilyksiäkään asiasta. Kun oppii lukemaan vaimoaan, niin ei sitä vaan jää kiinni.

Vierailija
7/11 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1

Olen pettänyt vaimoani vuosien aikana satoja kertoja, kymmenien eri naisten kanssa, eikä sillä ole epäilyksiäkään asiasta. Kun oppii lukemaan vaimoaan, niin ei sitä vaan jää kiinni.

sitä vertaa, että edes kiinnostaisi.

Näin meillä.

Vierailija
8/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossamme on aikalisä. Elämme melkein asumuserossa samassa talossa. Emme puhu erosta emmekä yhteenjäämisestä. Minä odotan ja suren.

Vierailija
9/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni välittömästi hommaamaan itselleen huoran yöksi. Seuraavana päivänä muutti ja on nyt uusissa naimisissa ja vaikuttaa onnelliselta. Sanoikin minulle joskus, että se oli parasta mitä hänelle on tapahtunut, joten ei se aina ole haitaksi.

Vierailija
10/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkettiin vielä yhdessä vuoden verran, mutta sitten minä muutin pois. Mies olis halunnut vielä jatkaa mutta minä en enää voinut.

Vierailija
11/11 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minulle oli ihan samantekevää, vaikka mies olisi lähtenyt. Meidän yhteiselomme kun oli vain miehen itsekkäiden halujen ja toiveiden määrittämää.

Kun petin ja kerroin ja selitin, mikä oli johtanut tähän, avioliittomme on muuttunut täydellisesti. Mies muutti käyttäytymistään ja ottaa minut nykyään ihan kaikessa huomioon.

Enpä silti tiedä, pettäisinkö koskaan uudelleen, sen verran rankkaa homma oli minunkin psyykelle, tuli tavallaan petettyä kolmea ihmistä, miestäni, tuota toista miestä ja itseä siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän