Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään opettaa yläasteen oppilaita

Vierailija
03.09.2012 |

Varsinkin niitä huligaaneja, joita kaikki vihaa. Niitä tarvii vaan vähän kehua ja kannustaa, niin syövät kädestä ja ahkeroivat. Ihania :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavia oppilaita ovat! Mun mielestä yläkoulussa on paljon kivempi opettaa kuin alakoulussa. Kokemusta on molemmista.

Vierailija
2/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuoruudestani paremmat muistot yläasteelta kuin ala-asteelta. Olin ns villi lapsi ja persoonalliset opettajat hyvillä jutuillaan saivat aikaan innon oppia. Muutenkin yläasteella keskitytään enemmän opettamiseen kuin ärsyttävään näsäviisasteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ihmislapsi on oikeasti paha. Olen ollut 12 vuotta yläkoulun opena, ja vain kaksi oikeasti läpimätää nuorta on kohdalle osunut. Mutta heidän ongelmansa ovatkin ihan jossain muualla kuin käytöksessä. Ja eivät ole peruskoulua loppuun asti käyneet normaaliluokalla.

Mutta oppilaat siis ovat ihania. Ja jos oikeasti viitsii tutustua heihin ja kuunnella kuulumisia, niin jokaisen kuoren alta löytyy upea nuori!

Vierailija
4/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta on kun ne alkavat oikeasti kuunnella ja ymmärtää perusteluja, miksi en esim. anna tehdä joitain asioita. Sulosii!

Vierailija
5/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli kiva huomata luokan "luuserien" kasvoilta, että tunnistivat mun käytöksen heitä kohtaan, kun puhuttiin luterilaisesta etiikasta. En siis todellakaan kohtele heitä luusereina, vaikka monen mielestä ovat juuri sitä. Ja se saa heidät pärjäämään paremmin minun aineissani :)

Vierailija
6/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen teinit räyhäsivät ja syljeksivät ja olivat laumailivat.

Nykyään tämä on siirtynyt taaperoille ja alakoululaisille. röyhkeys ja metelöinti ja ilkivalta. Vanhemmat opettavat jo taaperoille, että mitä vain saa tehdä. Tositen pitää varoa leikkipuistossa, ja minä saan olla missä haluan.

Itse en päästänyt omiani häiriköimään muita, vaan vahdin, että eivät jääneet alle, jotta isommat saivat leikkiä rauhassa. Nykyän tapa on toinen. Vanhemmat vain päästävät taaperonsa häiriköimään muita.

Alakoulun aikana opettajat ovat vähän ehtineet kasvattaa vanhempiensa pilaamia röyhkeitä elukoita ja suurempi osa lapsista on ihmisiksi.

ennen vanhaan päiväkotilapset ja alakoululaiset olivat kilttejä, nyt se on kääntynyt.

Vierailija
7/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap, että nuolet häiriköiden persettä, ja annat heidän johtaa ja pomottaa, kiusata muita,niin saat itse työrauhan tunnillesi?

annatko häiriköiden pilkata jotain ja naurat itse mukana?

Miksi on hienoa ja jännittävää opettaa häirikköä mutta tavista ei?

Vierailija
8/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ap, että nuolet häiriköiden persettä, ja annat heidän johtaa ja pomottaa, kiusata muita,niin saat itse työrauhan tunnillesi?

Uskomattoman negatiivista ajattelua. En edes viitsi perustella, miksi.

Vierailija
9/9 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sulle tiedoksi, ei kaikki teinit ole häiriköitä.