millainen iPad kannattaa hankkia?
KOkeilin juuri sellaista ja haluaisin moisen omakseni. Mulla on pöytäkone ja kennettava. Niinpä mietin, riittääkö pienimuistinen iPad peruskäytössä vai tuleeko ihmisten latailtua paljonkin netistä kaikenlaista tilaa vievää. MIkä olisi hinta-laatu-suhteeltaan paras kombo?
Kommentit (33)
linkin. VAikutttaapa kyllä todella vakuuttavalta. Ladies ja gentelemen: kumpaan te kallistuisitte, jos myös flashin toimiminen on keskeistä?
ja 3 g:llä (jolloin voit surffata netissä myös jos wifiä ei ole saatavilla). Ei siis tarvitse mitään erillistä korttia.
ja 3 g:llä (jolloin voit surffata netissä myös jos wifiä ei ole saatavilla). Ei siis tarvitse mitään erillistä korttia.
Ja Flashista, se jää kohtapuoliin historiaan kaikilla laitteilla.
Aina mulla on kuitenkin (äly)puhelin mukana, se toimii langattomana tukiasemana Ipadille. Tosi kätevää.
Flashin puuttuminen on ärsyttävää. Muuten tää on huippulaite.
Oikeasti, U-P-E-A.
(tavasin, sillä se näyttää olevan tarpeen)
paitsi jos toi tavuviivojen käyttö viittaa siihen, että kuittailet meidän kaikkien dramaattisille näpyvirheille, niin sit mä sanon että mur mur. Mutta kerro säkin ett ottaisitko androidin vai sen google-gizmon? Musta niistä jompi kumpi alkoi yhtäkkiä oleen hottiksempi kuin iPad. Ei muuten mutta huolestuin tosta flash-jutusta.
kohtapuoliin-argumentilla jo viimeiset viis vuotta jollei enemmänkin. VIimeksi kun selailin netistä uusimpia uutisia sen kuolemasta, en päässy vakuuttumaan.
Oletko siis varma, että tällä kertaa kuolinuutisiin kannattaa luottaa? Mä oon niin monta kertaa valitettavasti näihin väitteisiin törmännyt, etten oikein tiedä voiko niihin tälläkään kertaa uskoa
Oikeasti, U-P-E-A.
paitsi jos toi tavuviivojen käyttö viittaa siihen, että kuittailet meidän kaikkien dramaattisille näpyvirheille, niin sit mä sanon että mur mur. Mutta kerro säkin ett ottaisitko androidin vai sen google-gizmon? Musta niistä jompi kumpi alkoi yhtäkkiä oleen hottiksempi kuin iPad. Ei muuten mutta huolestuin tosta flash-jutusta.
Mitäpä sitä näppäilyvirheistä kenellekään vittuilemaan, se on typerää sellainen. Tosin niitä ei iPadillakaan tarvitsisi tulla, turhaa sanoa ettei se ole mikään kirjoittajan laite sillä siihen saa erillisen näppiksen joka tappaa tuon tekosyyn.
Flashista en voi muuta sanoa kuin että joo, välillä vituttaa kun ei tällä puhelimella toimi, mutta tosiaan ei ole vaikea löytää noiden tulevaisuudensuunnitelmia. Nykyhetkessä saattaa joku Flashia tukeva laite toki ollakin parempi valinta, en sitä kiellä, erilaiset tarpeet meillä ihmisillä :)
T. Mussukka (kiitos tästä, piristit päivääni tahtomattasi ;)
kohtapuoliin-argumentilla jo viimeiset viis vuotta jollei enemmänkin. VIimeksi kun selailin netistä uusimpia uutisia sen kuolemasta, en päässy vakuuttumaan.
Oletko siis varma, että tällä kertaa kuolinuutisiin kannattaa luottaa? Mä oon niin monta kertaa valitettavasti näihin väitteisiin törmännyt, etten oikein tiedä voiko niihin tälläkään kertaa uskoa
Saattavat toki valehdella tai uskoa itse satuihin, sama mulle kyllä.
ja KIITOS vinkeistä! Ooot tosiaan mussukka! but hey, you already knew that :)
Saattavat toki valehdella tai uskoa itse satuihin, sama mulle kyllä.
mä oon ihan varma, että sun väitteelle on perusteltu lähtökohta. Mut nä en tietty itse millään tahtoisi erkautua flashista, johtuen mm. siitä, että teen itse flash-videoita. Odotan siis kauhulla flashin kuolemaa. SIlti toi mitä sanoit voi olla totta. Yritän vaan manata sitä pois sanomalle että näin on sanottu ennenkin.
Mutta ei kekään sit oisi valmis sanomaan, että onko lopultakin toi android/google-värkki parempi kuin iPad? JOs iPad on paras, niin kyllä taidan sittenkin olla kallistunut tuohon 16-gigaiseen. Mä en nimittäin lataile pelejä enkä elokuvia.
puuttuminen, mut ei se sit oo haitannu missään kuitenkaan. Hyvääkin siinä on, eipähänjotkut ärsyttävät mainokset häiritse. Uskon yös siihen että flash hidastaa konetta, jaiPad on oikeesti supernopee!
FLASH ei toimi enää missään, ei edes Androidissa, koska Adobe lopetti koko mobiilin Flashin kehittämisen. HTML5 tulee sen tilalle ja esim youtube-videot on jo HTML5-fomaatissa. Nexus 7 kyllä paras hinta-laatusuhteeltaan ylivoimaisesti.
Oikeasti, U-P-E-A.