Hämmästyisitkö, jos miehesi ehdottaisi seksiä kahtena päivänä peräkkäin?
Kommentit (42)
edellä vastanneilla sitten myös on sitä seksiä joka päivä vai???
Siis ihan oikeasti oikeasti?
Miten teillä on aikaa ja mahdollisuutta siihen?
Siis rakastella joka ikinen päivä? Ja jaksattekin oikeasti joka päivä?
mutta olsin vastannut samoin kuin ekana vastanneet ;) ja kyllä, seksiä joka päivä tai lähes joka päivä (yleisin syy seksittömyyteen on se että ei olla samalla paikkakunnalla...). Neljä lasta eikä ne ole este. Teinit omiin huoneisiin ja pienemmät nukkuu ajoissa. Yksinkertaista jos sitä tarpeeksi haluaa.
edes yhtenä päivänä. Mutta kun ei ikinä :(
Aamulla ja illalla, joskus siinä päivälläkin. Eihän seksi mikään voimaa vievä laji ole, vaan päinvastoin, antaa virtaa.
koska yleensä minä hoidan nuo "ehdottelut". Ja tosiaan oikeastaan joka ilta, varsinkin nyt kun olen taas raskaana. Muussa tilanteessa hän saattaisi ehkä ehtiäkin odotella sen pari päivää.
Hämmästyisin, jos mieheni jaksaisi olla kaksi päivää peräkkäin ilman seksiä.
Näin meilläkin.
jos se voimaa antaa, niin ei kyllä kovin pitkäkestoisesti se voima varastoidu jos kolmekin kertaa päivässä pitää jyystää.. huh.
ja ei ehdotella eikä harrastella likimainkaan joka viikko. laatu korvaa määrän
kun ei se ole enää moneen vuoteen ehdotellut mitään. :( ehkä kolmen kuukauden välein saan kun vonkaan.
Meillä on lähestulkoon joka päivä. Joskus minua ei huvita, laiskottaa tai väsyttää. Mutta kun mies alkaa kalu kovana hyväillä itseään siinä sängyssä, niin väkisinkin alkaa innostua, jos ei ihan kuolemanväsymys ole päällä.
Meillä lapsia 5 ja seksiä, sitten kun ne on menneet nukkumaan, yleensä yhdeksän jälkeen. Ja lisäksi lähes poikkeuksetta aina, kun ollaan kahdestaan.
Ei ole ehdottanut peräkkäisinä päivinä vuosiin. Kummatkin tiedämme että se toka päivä olisi toivotonta jyystämistä joka loppuu jonkinlaiseen lässähdykseen. Mies kestää latautua toimintakuntoon siis vähintään 2 päivää.
mutta meillä molemmat teemme töitä kotoa, joten kyllä siinä tulee päivittäin puuhailtua.
Ja sitten yleensä illalla lasten mentyä nukkumaan uudestaan.
Olenkin usein miettinyt kuinka erilaista oma seksielämämme olisi, jos ei olisi tuota 8 tunnin lapsivapaata aikaa arkipäivisin. Kai sitten iltaisin vain? En vaihtaisi :)
Meillä menee aina sen 30 min, joskus tunnin. Ei joka päivä jaksa, vaikka kai sitä ehtisikin.
Jos joka pv kymmenenkin vuoden ajan sekstais tuon ukkokullan kans, hyi kauhee.
jos ei kaksi kertaa päivässä ehdottelisi
Ja joo, melkein joka päivä sitä seksiä on, joskus jopa kahdesti. Mä en vaan jaksa sitä kiukuttelua, jos ukko jää ilman.... (Tosin siinä kuuden maissa aamulla mä olen lähinnä valmis latasemaan kaulimella päähän, mutta eihän se nyt estä yrittämästä...)
että on ihastunut esim. töissä ja pitää purkaa paineitaan...
Nuo vastakohtaiset ovat joko lapsettomia tai pikkulapsivaiheen ohittaneita tai vain ärsyttäviä.
Kummatkin tiedämme että se toka päivä olisi toivotonta jyystämistä joka loppuu jonkinlaiseen lässähdykseen. Mies kestää latautua toimintakuntoon siis vähintään 2 päivää.
Tosin tilanne on pahentunut niin, että se ainoakin harva kerta on jo loputonta jyystämistä...
Nuorempana joskus jopa jaksoi peräkkäisinä päivinä. En usko että sellaista enää tulee koskaan.
Mutta ei se tarkoita sitä, että meillä on seksiä joka päivä. Ehdottaa saa aina. Se ei tarkoita sitä, että aina huvittaa/jaksaa.
Ollaan lapsettomia ja molemmat töissä virka-aikaan ma-pe niin aikaahan on vaikka mihin.