Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko opettajan ojentaa/nuhdella oppilasta, joka

Vierailija
03.09.2012 |

sanoo luokassa, että miksi minä joudun istumaan "Hannan" vieressä. Ja Hanna siis ei ole mikään kiusaaja vaan jo aiemmin tuo sanoja syrjinut Hannaa. Kuuluisiko open sanoa, että noin ei käyttäydytä meidän luokassa? Vai antaa asia olla ja "Minna" menee istumaan sanojan viereen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kiusaamista ja opettajan tulee ehdottomasti puuttua siihen. Tehdä selväksi, että noin ei sanota kenellekkään ja että luokassa istutaan sen vieressä, johon opettaja käskee tai työskennellään sen kanssa, ketä opettaja määrää. Ei nupinoita ja valituksia.

Koulussa pyritään siihen, että tullaan toimeen kaikkien kanssa, mutta vapaa-ajalla saa sitten valita kenen kanssa viettää aikaa. Tässä harjoitellaan samalla tulevaisuutta varten. Ei työpaikallakaan voi sanoa: "mä en halua tehdä Pirjon kanssa tätä projektia".

Vierailija
2/2 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teen omassa luokassanikin!

t. ope

on kiusaamista ja opettajan tulee ehdottomasti puuttua siihen. Tehdä selväksi, että noin ei sanota kenellekkään ja että luokassa istutaan sen vieressä, johon opettaja käskee tai työskennellään sen kanssa, ketä opettaja määrää. Ei nupinoita ja valituksia.

Koulussa pyritään siihen, että tullaan toimeen kaikkien kanssa, mutta vapaa-ajalla saa sitten valita kenen kanssa viettää aikaa. Tässä harjoitellaan samalla tulevaisuutta varten. Ei työpaikallakaan voi sanoa: "mä en halua tehdä Pirjon kanssa tätä projektia".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme