Apua! Ex vakavassa metsäkauriin kanssa yhteen otetussa onnettomuudessa
ja nyt teholla sairaalassa.Lääkärit sanoo et se on menoa,miten selitän lapsille.Vasta vuosi sitten erottiin ja kuulin miehen siskon kautta just äsken.Apua!Auttakaa!
Kommentit (17)
sais kauriin pomppaamaan minunkin exän auton eteen..
Miten kauriille kävi? :(
Vain hyvä kotikasvatukseni estää minua sanomasta, mitä ajattelen sinun kaltaisesta ihmisestä.
Kyse on kuitenkin lasten ainoasta isästä.
Vain hyvä kotikasvatukseni estää minua sanomasta, mitä ajattelen sinun kaltaisesta ihmisestä.
Itsestään selvässä asiassa. Surullisia ja ikäviä asioita tapahtuu. Jokaisen lapsen on elämässää kuolema elämässää kohdattava.
Kamalaa. Toivottavasti lasten isä selviää.
...on muuten aika huono säkä, jo METSÄKAURIIN kanssa saa aikaieksi vakavan onnettomuuden, kun eläin on sellainen keskikokoisen koiran kokoinen, joku reilu 50cm korkea vain...
Huumori on vaikein taiteen laji ja lasten ollessa kyseessä, oli se mustaa tai ei, minä en sitä ymmärrä.
Jotain pyhää sentää pitäisi olla.
otettu onnettomuus? Mä ymmärrän tän siten, että kauris käynyt exän kimppuun.
Isi oli pahassa onnettomuudessa ja lääkärit uskovat, että hän kuolee.
Voi muuten olla, että lapsetkin kysyvät, mitä kauriille kävi.
voi olla vahvasti liioiteltua, että tuntisit syyllisyyttä :)
Huumori on vaikein taiteen laji ja lasten ollessa kyseessä, oli se mustaa tai ei, minä en sitä ymmärrä.
Jotain pyhää sentää pitäisi olla.
ei näkynyt mitään vakavia onnettomuuksia.
kauriskolari ei autoilijaa vie hautaan tai edes teholle. suomen kauriit on tosiaan sellaisia 20kg pikkubambeja. peurat sen sijaan on isoja.
niin käyttäisin onnettomuutta esimerkkinä siitä, ettei Trabantia tai muita pahviautoja saa ostaa vaan ihan 5 tähden turvallisuusautoja.
niin käyttäisin onnettomuutta esimerkkinä siitä, ettei Trabantia tai muita pahviautoja saa ostaa vaan ihan 5 tähden turvallisuusautoja.