Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekundäärinen lapsettomuus

Vierailija
03.09.2012 |

Olen pian 30 v ja poikani on 3v. Olemme yrittäneet toista lasta vuoden ja tuloksena on vain yksi keskenmeno tammikuussa. Periaatteessa siis tiedän, että voin tulla raskaaksi, mutta silti ahdistaa kerta toisensa jälkeen, kun kuukautiset alkavat. Kuukautiseni ovat todella epäsäännölliset, kierto 21-31 päivää, joten ovulaation ajoittaminen on hankalaa. Esikoista yritimme puoli vuotta ja keskenmennytta raskautta vain 2kk. Nyt mietimme tutkimuksiin menoa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Tuntuu, että tämä on vähän aihe, josta ei saisi puhua, koska pitäisi olla onnellinen edes siitä yhdestä lapsesta, mitä todellakin olen. Olen kuitenkin aina halunnut useamman lapsen, joten tilanne on ahdistava ja saa minut surulliseksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset aikaisintaan kun yritystä on takana 12kk. Olet raskautunut kuitenkin jo kaksi kertaa niin todennäköisesti eivät ota viellä vuoden yrityksen jälkeen tutkimuksiin. Nyt vaan stressi pois ja annatte tulla kun on tullakseen. Itsellä kokemusta sen verran että vuoden yrityksen jälkeen hakeuduimme hoitoon ja myöhemmin kun sain lähetteen tutkimuksiin raskauduinkin samalla viikolla. Jatkuva stressaantuminen raskautumisesta oli meillä todennäköisin syy lapsettomuuteen.

Vierailija
2/2 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan helpommin sanottu kuin tehty, että ei saa stressata. Tiedän kyllä että rennosti pitää ottaa ja onkin yritetty, ettei seksistä tulis ihan pakko pullaa, mutta eipä se kyllä hyvästä yrittämisestä huolimatta kuitenkaan aina kauheesti maistu. Varaa ei oikein olis yksityiselle mennä, joten pitää sit vissiin jatkaa harjotuksia ja toivoa parasta. Ja ottaa rennosti :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä