Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestätte että salarakkaanne harrastaa seksiä myös oman vaimon kanssa?

Vierailija
03.09.2012 |

en jotenkin voi kestää ajatusta, vaikka itsekin naimisissa olen ja ihan ok seksielämä aviomiehen kanssa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asia, joka on vaan kestettävä. Onneksi heidän seksielämänsä on tyyliin "kerran neljässä kuukaudessa" ja muutenkin epätyydyttävää, joten ehkä kestän.

Vierailija
2/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle uskotellaan =D

Mutta juujuu, tottakai voit luottaa miehen sanaan, eihän se SULLE valehtelisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sen hyvin ymmärtää koska se vaimo on kuin norsu.

Vierailija
4/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran miespuolinen psykologi kirjoitti siitä, miten salarakaspariskunnan naisen ei kannata uskoa miehen puheita. Koska mies sanoo mitä tahansa saadakseen seksiä. Ja tämää siis miehen suusta.

Vierailija
5/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sen hyvin ymmärtää koska se vaimo on kuin norsu.

Sinä olet niin kaunis ja haluttava sitten.

Vai etkö olekaan kun pitää varattuun tyytyä?

Mieheen joka sittenkin mieluummin on "norsun" kanssa naimisissa ja panee sua salaa?

Vierailija
6/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne miehet kertovat.

Pettävä mies on aina 100%:n rehellinen ja uskollinen sille salarakkaalleen. Vain vaimolle valehdellaan ja vain vaimoa petetään.

Ja vaimoja vielä väitetään sinisilmäisiksi ja naiviiksi. Kukahan sitä oikeesti on? ;D

Vierailija
7/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisoidemme kanssa seksiä. Olen ihastunut rakastajaani, mutta rakastan miestäni. Joskus tilanne on vaikeampi ja joskus helpompi.

En jaksaisi olla naimisissa ilman piristystä ja en haluaisi olla rakastajani kanssa naimisissa.

Vierailija
8/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen oman vaimonsa, ei oikeastaan haittaa, mutta sitten, jos on mahdollisesti ollut joku yhden yön juttu, niin ei pysty kestämään. Tai joku muu raskaampi flirtti. En itsekään ymmärrä tätä logiikkaani.

Vierailija
9/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta salarakaskuvioista.

Vierailija
10/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen oman vaimonsa, ei oikeastaan haittaa, mutta sitten, jos on mahdollisesti ollut joku yhden yön juttu, niin ei pysty kestämään. Tai joku muu raskaampi flirtti. En itsekään ymmärrä tätä logiikkaani.

Ihan loogista jopa. 10

Vierailija
11/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaihertava ajatus, teoriassa. Ei oo kokemusta salarakaskuvioista.

Ei mullakaan ole kokemusta, mutta enpä ole asiaa tältä kantilta (juuri siksi?) ajatellutkaan.

Vierailija
12/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos riittää molemmille. Ei mua kiinnosta yhtään mitä se kotonaan tekee. Riittää että se tykkää myös minusta ja käy säännöllisesti viettämässä kivoja hetkiä mun kanssa. En haluaisi sitä itselleni, enkä sen puoleen ketään muutakaan tällä hetkellä, rakastan elämääni tällaisena.

Vierailija
13/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä kertoo, milloin on harrastanut seksiä vaimon kanssa. Kirpaisee, mutta kestän. Muita en sitten kestäisikään. Onneksi kaikki liikenevä vapaa-aika kuuluu minulle, joten sitä mahd ei juurikaan olemassa.

Itse en ole mieheeni koskenut salasuhteeseen ryhdyttyäni. Ei sinänsä mitenkään erikoinen tilanne - seksiä kun harrastetaan tässä avioliitossa max 4 kertaa vuodessa, ja silloinkin sinisten pillereiden voimalla 4min...

Vierailija
14/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jotenkin voi kestää ajatusta, vaikka itsekin naimisissa olen ja ihan ok seksielämä aviomiehen kanssa.

Eihän mies tietenkään harrasta seksiä sen kamalan vaimonsa kanssa, joten ei mitään kestämistä.

Näin sinisilmäisiähän ne salarakkaat ovat. Uskovat kaiken, mitä tämä selkärangaton olio keksii sepittää. Sitten nämä kull(i)annuput kuuntelevat silmät myötätunnosta kosteina kuinka kamalaa tämän miehen elämä voikaan olla.

Vierailija
15/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai elämänsä sokin kun jäivät kiinni - miehen sähköpostista löytyi koko kiihkeä historiansa

plus mieheni viestittely ja tapaamiset noin kymmenen muunkin naisen kanssa. Laitoin naiselle ja miehelleni viestin "se ei ole enää salaisuus" ja kerroin, mitä saanut tietää. Kerroin naiselle myös että mieheni hoki mulle "ei ollut sen arvoista", kun jäi kiinni. Ja että olen viimeisilläni raskaana, ja että mies kertoi juuri hääpäivänämme rakastavansa mua yli kaiken ja haluavansa viettää koko elämänsä mun kanssani. Kerroin hänelle myös noista muista naisista, joita miehelläni on ollut hänen ja minun rinnalla.

Kuvailin erittäin tarkasti, mitä valheita mieheni oli hänelle kertonut- ja todellakin asia on niin, että mieheni ei ollut säästellyt itseään häntä varten, kuten oli viesteissään uskotellut. Salarakkaille kerrotaan ihan mitä vaan, ja on molempien yhteinen intressi teeskennellä uskovansa näihin juttuihin.

Täytyy sanoa, että mieheni oli lievässä shokissa viestini luettuaan. Kuplan puhjettua salarakkaus ei enää ollutkaan niin kiihottavaa, kun mies tajusi voivansa menettää elämänsä rakkauden - mut ja lapset. Ja mies kasvoi aikuiseksi, yksiavioiseksi ja ihanaksi aviomieheksi. Eikä tarinamme tähän pääty - toisin kuin tuo salarakkaus, jonka lässähdys itse asiassa vapautti miehessäni valtavasti energiaa. Hän on kiittänyt mua siitä, että paljastin tilanteen ja autoin häntä käsittelemään asian. Rehellinen, epätäydellinen parisuhde oikean naisen kanssa kun on kuitenkin aina parempi kuin epärehellinen ja epätodellinen suhde fantasianaisen kanssa.

Vierailija
16/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies kasvoi aikuiseksi, yksiavioiseksi ja ihanaksi aviomieheksi.

Vierailija
17/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitannut minua silloin, kun olin tuossa tilanteessa. Harrastinhan itsekin seksiä mieheni kanssa ihan aktiivisestikin koko ajan, eikä seksi muutenkaan ole ikinä ollut minulle mikään "aarteista kallein". Paljon enemmän harmitti, jos satuin kuulemaan, kuinka "suhteeni" kehui mukavaa viikonloppuaan vaimonsa kanssa tai kertoi työpaikalla (meillä oli siis työpaikkaromanssi) jostain hänen ja vaimonsa yhteisistä menoista. Minulla ja miehelläni kun ei tuolloin ollut mitään yhteisiä menoja, möllötimme vaan kotona illat ja viikonloput pitkät tai sitten jouduin "menemään" yksinäni.

Vierailija
18/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan se eroisi siitä ja olisi sun kanssa. Mutta ei. Erikseen ne joilla ei ole enää seksiä vaan mies hakee sitä sinulta. Silloinkin hän on naimisissa toisen kanssa.

Mielestäni ihmisten pitäisi erota ennen kuin aloittaa uuden suhteen.

Vierailija
19/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksisuhde aviomieheen, joka nai säännöllisesti myös omaa vaimoaan - entäs sitten? Ei se penis käytöstä kulu, hiukan vähemmin saan toisinaan spermaa nuoltavakseni, jos juuri ennen meidän kahden näkemistä ovat naineet.

Ei toista ihmistä voi omistaa.

Vierailija
20/21 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asia, joka on vaan kestettävä. Onneksi heidän seksielämänsä on tyyliin "kerran neljässä kuukaudessa" ja muutenkin epätyydyttävää, joten ehkä kestän.

Totuus alkoi valjeta, kun mies pisteli viestejä pienes hiprakas muutamien kk.tuntemisen jälkeen.

Vain todella seksinkipeät miehet hankkii tätä lisäseksiä, vielä oman akan lisäksi