Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai tuo Mimosa ole ollut kättärillä töissä???Pliis kertokaa, jos tiedätte

Vierailija
03.09.2012 |

Muistan sieltä yhden todella paljon samannäköisen ja todella kylmän ja tylyn nuoren naisen. Mietin heti, että tuossa naisessa on jotain vikaa.

Apua, se olisi ollut kuopukseni kanssa samassa tilassa ja vielä kahdestaan.. :´(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa ei ole ollut töissä 2007 jälkeen (tietääkseni) ja silloinkin ollut jossain "hoitsuilemassa" kehitysvammaisia. Joten relaa!

Vierailija
2/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimosa ei ole ollut töissä 2007 jälkeen (tietääkseni) ja silloinkin ollut jossain "hoitsuilemassa" kehitysvammaisia. Joten relaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää ketä hoitsua tarkoitat,ei ole tuo Mimosa mutta samannäköinen kyllä. Tummat hiukset ja jotenkin piirretyn näköiset kulmat...Kylmän oloinen tyyppi

Vierailija
5/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ olen koko viikonlopun miettinyt miten saisin selville onko sama henkilö.

Hän on kenties tehnyt harjoittelutyötä tms.kättärillä koska yhdennäköisyys pelottavan ilmeinen.

Mä synnytin kesällä 2010 ja olen varma et se oli siellä.

Vierailija
6/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää ketä hoitsua tarkoitat,ei ole tuo Mimosa mutta samannäköinen kyllä. Tummat hiukset ja jotenkin piirretyn näköiset kulmat...Kylmän oloinen tyyppi

Sen kulmakarvat oli karmeat.Mustalla hiilellä vedetty eikä sillä ilmekään värähtänyt vaikka oltiin pitkään samassa tilassa ja juteltiinkin.

Muutenkin sillä oli aina meikit kuin tuskafestareille menossa vaikka sairaalassa pitäisi olla hillitympi.

Vierailija
7/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuskonsulttina vai mikä typerä titteli näillä kosmetiikka esittelijöillä onkaan=D

Vierailija
8/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa...

Vierailija
9/9 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kulmakarvat oli karmeat.Mustalla hiilellä vedetty eikä sillä ilmekään värähtänyt vaikka oltiin pitkään samassa tilassa ja juteltiinkin.

Muutenkin sillä oli aina meikit kuin tuskafestareille menossa vaikka sairaalassa pitäisi olla hillitympi.

Olin muistaakseni osastolla 4. Kylmän ja kolkon oloinen tosiaan,vaikea saada mitään juttua aikaseksi. Oli eka lapsi mulla kyseessä ja kaikki muut hoitsut tosi lämpimiä niin tää yks erottui kyllä epäedukseen...Vauva sai sairaalassa kerran lisämaitoa niin tää akka nappas mun lapsen ja alkoi vaan syöttämään sitä sanomatta sanaakaan,niissä hormoonihöyryissä tuntui pahalle etten saanut itse syöttää lasta,imetin kyllä mutta olisin halunnut olla se joka syöttää pullosta :( Ois ollut mun ekakertakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi