Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan leipää! Osaan leipoa sitä itsekin hyvin. MUTTA

Vierailija
02.09.2012 |

Kyllä se on ollut syy kilojeni kertymiseen. Tai liialliset hiilarit ylipäätään. Nyt olen elänyt hiilaritietoisesti toukokuusta saakka ts. en ole varsinaisesti karpannut, mutta vähentänyt hiilareita reippaasti. Pois olen jättänyt kokonaan sokerin ja valkoiset jauhot ja melkein kokonaan leivän. Illalla hiilarit on kokonaan pannassa. Ja kilot ovat karisseet ja alan olla nyt jo tosi hoikka. Ei ole mitään asiaa palata entiseen hiilaritaivaaseen enää koskaan, kyllä se niin vaan on. Valitettavasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paljon liikkuu, saa ne hiilarikaloritkin kulutettua kuten muutkin kalorit. Mutta kiva jos olet tyytyväine oloosi.

Vierailija
2/3 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin viljat pois jätettyäni, että ne eivät edes sovi minun vatsalle. Vuosikausia oli turvottanut ja pierettänyt. Perunat, pastat ja riisit jätin vuodeksi kokonaan pois. Nykyään syön niitä, mutta maltillisesti. Painoa pudonnut toistakymmentä kiloa reilussa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksilöllistä varmaan, mikä kenellekin sopii. Minulla oli myös tuota ilmavaivaongelmaa ja turvotusta, nykyään ei enää koskaan. Kiva kuulla, että sinullekin tämä tyyli sopii. Tsemppiä jatkossakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme