Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä parisuhteessa eteen päin kun katkeruus ja viha vaivaa

Vierailija
02.09.2012 |

Esimerkki mies unohti mun synttärit toissa vuonna. Olin koko päivän hiljaa ja mietin mielessäni sanonko mitään... en sanonut. Facebookki oli täynnä onnitteluja ja tekstiviestejä sain paljon. Mies ei sattunut sinä päivänä käymään facessa. Sanoin seuraavana päivänä että mulla oli eilen synttärit.

tästä en ole edes vihainen, tiedän ettei mies muista tällaisia asioita.... meillä oli eilen kihlapäivä enkä jaksanut siitäkään sanoa mitään...

en ole juhlivaa tyyppiä

esim. 2. tulin viikon reissulta lapsita ja menin vessaan. Vessanpönttö paskanen eikä siivottu. Suutuin ja olen vihainen ja katkera edelleen.

Miten näistä pääsee yli?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siivonnut vessamme viimeiset 15vuotta... jos mies ei voi omia paskojaan siivota kun olen poissa niin helvetti olkoon paskassa

ap

Vierailija
2/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustele ja sovi asioista

ja laajenna ajatteluasi pidemmälle: rakkaus ei tarkoita pieniin asioihin takertumista vaan sitä että se arki on yhteisten asioiden jakamista

siinä syy miksi moni mies ei muista juhlapäiviä: näennäisesti niiden muistaminen voisi olla sen paikkaamista mitä arjesta puuttuu

mutta siis jos haluat toimivan parisuhteen

-keskustele

-anna tilaa, kuuntele itseäsi

-muuta omia suhtautumistapojasi ja reaktioitasi niin suhde muuttuu

ja se huumori...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aika tylsä elämä kun pahoitat mielesi tuollaisista asioista. Voiko siivoamisesta kilahtaa tuolla tavoin? Ihmisillä on eri siisteyskäsityksiä, se siivoaa ketä sotku häiritsee... Mies luultavasti edes tajunnut koko sotkua...

Miehellesi on selvästi haastavaa muistaa merkkipäiviä. Muistutapa itse häntä, "ensi viikolla on mun synttärit, jee" tai vastaavaa.

En muutenkaan ole ikinä tajunnut että hääpäivän tulisi olla joku yksilösuoritus. Me ainakin ihan yhdessä suunnitellaan miten ko. merkkipäivää juhlistetaan eikä odotella että toinen yksin keksii jotain ylläreitä... Jokainen toki tavallaan, mutta miksi pitää aina olla minäminäminä eikä me?

Vierailija
4/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän suhteessa... ei onnistu, mies ei ole mukana.

Ja juu ymmärrän että ilmoittelen synttäreistä ja muita juhlia en halua edes juhlia eikä mieskään halua. En välitä niistä.

Jos paskaa on pöntössä niin näkee se mieskin sen. Ja minä en siivoamisesta kauheasti välitä, meillä on varmasti keskiverto sekasempaa ja sotkusempaa kuin tavallisessakaan kodissa. Mutta kun kaikki se vähänkin siivous on ollut 15vuotta mun harteilla niin voiko se olla seuraavat 15vuotta miehen?

ap

Vierailija
5/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa itekään auttaa itteeni... kuulostaa niin helvetin hullulta, mutta näin se vaan menee

ap

Vierailija
6/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden takaisia unohduksia ja kiukkuat siivoamattomasta vessanpytystä. hanki siivooja tai siivoa itse, siihen menee kaksi minuuttia kun peset pöntön.

Vierailija
7/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh, on sulla rankka elämä ap :D

Vierailija
8/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoa miehelle miltä sinusta tuntuu. Hän ei voi lukea ajatuksiasi. Ärtymys näkyy sinusta ja mies ei tiedä miksi olet hänelle ärtynyt. Hän voi luulla, että et enää rakasta häntä. Ja siinäpä sitten vasta soppa.

Vierailija
9/9 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole vihainen tai katkera siitä, että mies unohti synttärisi ja kihlapäivänne? Mutta sen sijaan et pääse yli siitä, ettei mies ollut muistanut pesaista wc-pyttyä?

Sori, en pysty sua auttamaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä