Mikä naisessa/miehessä pahin turn-off näistä?
Miehessä:
lihava/laiha
lyhyt/pitkä
tosikko
kalju
epäsiisti
kouluttautumaton
juntti
pieni/iso muna
muu, mikä?
Naisessa:
lihava/laiha
lyhyt/pitkä
tosikko
lyhyt/pitkä tukka
epäsiisti
kouluttautumaton
juntti
epäsiisti
pienet/isot rinnat
Muu, mikä?
Itellä ehkä miehessä epäsiisti tosikko olisi se suurin turn-off, pahimpana tuo tosikkomaisuus.
Kommentit (10)
hidasälyistä, vähä-älyistä vai maanviljelijää?
epäsiisteys, varsinkin jos tarkoittaa sitä, että myös haisee. Ja juntteus. Näitä en edes panisi. Sen jälkeen jaetulla kolmannella sijalla lihavuus ja tosikkous. Näitä voisin panna, lihavan kanssa myös seukata, mutta tosikon kanssa en. Munalla ei välii ja kalju sopii monelle todella hyvin. Mieluummin kalju kuin se, että ne kaksi haiventa kammataan pään yli :D
Naisissa epäsiisteys ja tosikkous, läskit ei niin haittaa jos ne osaa kauniisti kantaa :)
Ihan vapaasti saa tulkita. Mulle juntti on sellanen vähän sosiaalisesti lahjaton jörrikkä, joka ei ole kauhean sivistynyt.
Ap
tosikkous, epäsiisteys ja junttius. Mulle junttius tarkoittaa sitä, että jumittaa omissa käsityksissään, joita ei osaa edes perustella eikä ole valmis miettimään asioita uusista näkökulmista.
Ihan vapaasti saa tulkita. Mulle juntti on sellanen vähän sosiaalisesti lahjaton jörrikkä, joka ei ole kauhean sivistynyt.
Ap
Meillä päin juntti on ensisijaisesti maanviljelijä. Se ei ole minusta mitenkään paha asia ihmisessä. Sen sijaan lahjaton ja sivistymätön jörö on ihminen, jonka kanssa en keksi mitään puhuttavaa.
Naisella huonot hampaat on erittäin yökättävää!
Huono hampaisto lasketaan kai ainakin epäsiistiyteen?
Molemmissa epäsiistiys, tosikkous ja junttius, jos noihin pitäisi rajoittua.
Tosielämässä tupakan ja taliköhnän lemu ovat oksettavia.
Munan koolla ei siinä kohtaa ole väliä, koska treffit kestäisi sen kymmenen minuuttia, jonka jälkeen mun pitäisikin lähteä hammaslääkäriin tmv.