oletko käynyt aurinkorannikolla lokakuussa?
torremolinos, benalmadena, malaga? minkälainen sää silloin, vastaako meidän kesä? onko paikkoja jo kiinni? kannattaako mennä 6 ja 8 vuotiaiden lasten kanssa?
Kommentit (4)
Ei siis hyvä kesä kuten viime ja toissavuonna vaan normaalikesä. Lämpötila n. 20 asteen paikkeilla ja aurinkoista. Hellekelejä ei enää löydy mutta ilman takkia pärjännee hyvinkin.
Syyskuun lopussa menee moni turistirysä kiinni mutta toisaalta on sitten mukavan hiljaista niissä jotka ovat auki.
Mä olin loka-marraskuun vaihteessa siellä joskus, ja mun mittapuun mukaan siellä oli kylmä! Aurinkoa ei tarjennut ottaa vaikka se paistoi, koska oli kova kylmä tuuli. Mereen ei päässyt uimaan kylmyyden takia. Koko ajan piti pitää pitkähihaisia paitoja ja farkkuja. En enää koskaan mene etelään palelemaan!
Me ollaan oltu parina syksynä Fuengirolassa kerran lokakuussa ja kerran marraskuussa. Ihan hyvät säät oli. Ei mitään tosi hellettä (ainakaan marraskuussa), mutta mukavan aurinkoista. Itse kaipaan tuohon aikaan ihan vain valoa.
Me ollaan oltu lapsien kanssa monta kertaa just lokakuussa Aurinkorannikolla. Itse tykkään olla siellä silloin enemmän kuin kesällä: ei ruuhkia eikä liian kuuma. Toki joskus voi sataa, mutta harvoin on näin käynyt. Meillä on ollut hyvät lomasäät lähes jokaisena lomapäivänä. Suosittelen :)