Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseään kehuvat miehet

Vierailija
01.09.2012 |

En tiedä, onko mussa joku vika kun kerään näitä ympärilleni vai mitä.. Mitä ootte mieltä?

Olen nyt useaan kertaan baarissa tavannut aluksi tosi kivan oloisen miehen, jonka kanssa on juttu luistanut. No eipä ole mennyt kauan, kun jo mies puhuu vain itsestään ja saavutuksistaan. Yksi mm oli opiskellut ihan kaikkea kun oli niin musikaalinen ja hyvä kielipääkin, ja kiinnostunut kaikesta, ja oli aina ihan paras koulussa. Sit on soitellut bändeissä ja on ammatiltaan oikeastaan ihan kaikkea luovaa. Oikeestaan olisi voinut valita minunkin ammatin (aine yliopistolla, johon on itse asiassa tosi vaikea päästä).. Huoh. Alun innostus hiipui kyllä aika nopeesti.

Yrittääkö nämä miehet tosissaan tehdä vaikutusta näillä jutuilla vai onko vaan siistiä kun joku kuuntelee? Eivät ole mitään pelimies-tyyppisiä, vaan tavallisia miehiä. Ja OIKEESTI harmittaa, koska olisivat olleet tosi mukavia ja mielenkiintoisia, jos tämä itsestä puhuminen ei olisi mennyt niin täysin yli!!

Onko muilla samoja kokemuksia? Miten on jatkunut, jos olette tavanneet vielä myöhemmin? Ovatko osoittautuneet ääliöiksi vai osaavatko myös huomioida toista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut mies, jolla on asiat hyvin: hyvä työpaikka, tulotaso ja koulutus, harrastuksia ja kokemuksia, jne. Netin kautta olen tutustunut naisiin, koska siellä voin vähitellen - kysyttäessä - paljastaa näitä minulle ja naisille tärkeitä faktoja. Baarissa tai muuten seurassa en kehu itseäni, eivätkä naiset kiinnitä minuun huomiota. Hyvät ominaisuuteni eivät näy päälle niin kuin bodaus tai pelimiehen huumorintaju. Jälkikäteen olen harmitellut, etten tullut kertoneeksi jotain tiedonjyvästä, joka naisen silmissä erottaisi minut joukosta, vaan myhäilin vaatimattomasti hiljaa.

Jos haluaisin iskeä baarista naisen, toimisin juuri niin kuin ap:n ihmettelemät tapaukset: tekisin listan omista avuistani ja esittelisin sen mahdollisimman nopeasti. Muuten ei minunlaiseni peruskunnollinen mies, joka ei ulkonäöltä erotu massasta, saa baarin naisilta huomiota. En minä niin käyttäydy, mutta ymmärrän hyvin, miksi osa miehistä yrittää.

Vierailija
2/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut mies, jolla on asiat hyvin: hyvä työpaikka, tulotaso ja koulutus, harrastuksia ja kokemuksia, jne. Netin kautta olen tutustunut naisiin, koska siellä voin vähitellen - kysyttäessä - paljastaa näitä minulle ja naisille tärkeitä faktoja. Baarissa tai muuten seurassa en kehu itseäni, eivätkä naiset kiinnitä minuun huomiota. Hyvät ominaisuuteni eivät näy päälle niin kuin bodaus tai pelimiehen huumorintaju. Jälkikäteen olen harmitellut, etten tullut kertoneeksi jotain tiedonjyvästä, joka naisen silmissä erottaisi minut joukosta, vaan myhäilin vaatimattomasti hiljaa.

Jos haluaisin iskeä baarista naisen, toimisin juuri niin kuin ap:n ihmettelemät tapaukset: tekisin listan omista avuistani ja esittelisin sen mahdollisimman nopeasti. Muuten ei minunlaiseni peruskunnollinen mies, joka ei ulkonäöltä erotu massasta, saa baarin naisilta huomiota. En minä niin käyttäydy, mutta ymmärrän hyvin, miksi osa miehistä yrittää.

Tämä olikin valaiseva vastaus, kiitos sinulle! Pitänee siis olla kärsivällinen jatkossa.

P.S. Itse en kyllä innostu koskaan mistään pelimiehistä. Ja tulotaso myös täysin irrelevanttia. Mene sinäkin avoimesti juttelemaan baarissa ensi kerralla! Tsemppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyys olisi tosiaan paikallaan, jotta sinulle selviää, ovatko nuo miehet pelkästään kömpelöitä vai perusluonteeltaan itsekeskeisiä. Molempia varmasti löytyy.

Tiedän omista kavereista ainakin pari, joista (niin uskon) saisi hyvän aviomiehen, mutta jotka karkottavat fiksuja naisia, koska joko harkitusti tai tahattomasti noudattavat jotain läpinäkyvää kaavaa, jonka uskovat toimivan naisten kanssa.

2 taas

Vierailija
4/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemustenikin mukaan tuo itsensä kehuminen johtuu juuri baaritilanteen luonteesta. Toiselle pitää tehdä nopeasti selväksi, miksi olet erinomainen miesvalinta, muuten et huomiota saa tai kiinnostusta herätä. Tämän osoittaa kokemus.

Ainakin minulle muuten netin kautta deittaillessa oli todella paljon helpompaa tutustua naisiin ja ennen kaikkea saada heidät kiinnostumaan itsestäni. Jotenkin toiselle rauhallisesti kirjoittelu oli todella paljon baaritilannetta luonnollisempi tapa kertoa itsestäni.

Just my 2 cents.

Vierailija
5/5 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, my soul and I.