Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä olen ajatellut, että tytön kuolema oli vahinko, mutta nyt ajattelin, että jos..
01.09.2012 |
...se on murhattu tarkoituksella, niin koko ajatus on ihan kammottava. Siis tekotapa ja kärsimys. Suljin asian aiemmin mielestäni siis sillä, että se oli vahinko.
Kommentit (22)
mut silti mua harmittaa niiden puolesta jotka on demonisoitu ainostaan siksi et sattuu olemaan sama sukunimi.
On jo todistettu ettei Aarne Tarkki vaimoineen ole lähisukua Touko Tarkille.Aarnen lapset eivät myöskään ole lähisukua Toukolle.
Ainoa linkitetty sukulainen on se Toukon äiti joka on iso pomo siellä sosiaalipuolella.
Silti heidän tietojaan ja kuviaan levitellään pitkin nettiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Todella kummallista isovanhemmilta. Hekin ällöttävät minua tällä hetkellä. Omien lasten elämässä tulisi pysyä mukana vaikka lapsi olisi esimerkiksi ruma, vajaaälyinen, alkoholisti, huonohampainen, sillä olisi erittäin huono menekki naismarkkinoilla ja se joutuisi olemaan jonkun baarihaaskan kanssa, asuisi aikuisena yksiössä, olisi murhaaja tai mitä vain voi olla, niin vanhempien tarvitsisi pysyä yhteydessä, JOS MUKANA ON PIENI LAPSI.
On perheitä, joissa maine on tärkeämpää kuin esimerkiksi lasten hyvinvointi. Olisiko tässä siitä kyse?