Auttakaa ihastunutta!
Olen ihastunut erääseen mieheen ja haluaisin saada selville, että tunteeko hän samoin minua kohtaan. En kuitenkaan uskalla kysyä sitä häneltä suoraan, koska en haluaisi pilata mitään olemalla liian tyrkky tai saamaan välejämme kiusalliseksi, jos hän ei tuntisikaan mitään.. Olisiko jokin kevyt flirtti mitä, johon hän voisi vaikka vastata...? Hirveän vaikeasti selitetty, mutta osaisiko kukaan neuvoa/auttaa minua tässä..?
Kommentit (4)
Meillä tosin on flirttiä, mutta kun en tiedä miehen tunteista mitään. Välillä olen varma, että tää on molemminpuolista, välillä taas en. Ja tää syö mua :(
Mä en ole enää ihastunut, mä oon jo rakastunut. Eikä tää rakkaus sammu, vaikka yritän.
Ei mulla ole vastauksia sulle ap. Ehkä sun pitää vaan ottaa härkää sarvista ja kysyä miestä suoraan treffeille? Mä en voi, mun rakkauteni kohde on varattu. Onnettomasti, mutta kuitenkin. Ja niin kauan kuin hän on suhteessa toiseen, mä en voi tehdä aloitetta enempään :(
mitä ajattelee. Nolauksen vaarahan tässä on, mutta kerran sitä eletään. Pitää kyllä vielä miettiä tätä, jos vaikka tästä pääsis yli tai mies tekis aloitteen..... Huoh...
eihän kevyeen flirttiinkään vastaaminen vielä kerro mitään.
Sehän on vaan flirttiä,sitähän harrastetaan kaikkien kanssa.