Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikean rintaliivikoon löytäminen on tosi vaikeaa...

Vierailija
22.08.2012 |

Voi apua.

Miten ihmeessä olette löytäneet sen itsellenne juuri oikean rintaliivikoon? Tuntuu että mulla ne rintaliivit joko kinnaavat tai ovat aivan liian isoja: annetut viralliset mittausohjeet (rinnan alta ja rinnan päältä) eivät anna oikeaa kokoa koskaan, aina joutuu pettymään.

Muistatteko kokonne ja mitä kokoa yleensä käytätte? Miten olette oikeaan kokoon päätyneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi edes sovittaa ja aina on hyvät.

Vierailija
2/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ne antavat tulokeksi mitä sattuu, yleensä 80B, vaikka oikea kokoni on 75E tai joskus 80D.

Oikean kokoiset liivit tuntuvat kaupassa napakoilta ja ovat edestä ja takaa yhtä korkealla. Jos liivien takaosa nousee ylöspäin, on ympärysmitta liian iso. Edestä liivien pitää myöskin istua niin, että rintojen alle ja väliin jäävät kohdat ovat ihoa vasten eivätkä nouse iholta pois.

Kuppikoko on oikea, kun mistään ei purista tai tursua, eikä myöskään jää tyhjää. Jos liiveissä on kaarituki, niin sen pitää jäädä sivuilta rintojen ulkopuolelle eikä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnittää huomiota ensiksi siihen ympärysmittaan. Ottaa napakka mitta heti rintojen alta. Käytin ennen kokoa 75A, mutta kävin sitten ihan kunnollisessa liivikaupasta ja sain kooksi 65B. Ja istuu niin paljon paremmin kuin aiemmat liivit.

Vierailija
4/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin mennä ihan kunnon liivikauppaan ja ne katsovat minkäkokoiset ja malliset sopii. Itse käyn aina changessa koska siellä tietävät kokoni ja synnytyksenkin jälkeen osas heti auttaa millaset sopii tälläsille imettäneen roikkotisseille. Mun koko on 65F ja vaikka oon kyllä ihan normaalikokoinen ihminen. Siis etten todellakaan mikään laiha. Ikinä ei ole käynyt kaupan liivit. 70 rinnan ympärys ei vaan tue mitenkään. Paitsi raskaana ollessa oon ostanut lindexistä kun vähän on painoo tullut liikaa niin ei vanhat liivit käy enkä oo viitsinyt ostaa kalliita liivejä parin kuukauden takia.

Vierailija
5/5 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tilaan jopa postimyynnistä, välillä joutuu lähettämään takaisin, mutta useimmiten saa sopivat. MIttasin itse vain rinnan alta napakan mitan ja sitten tilasin vielä vähän pienemmällä ympärysmitalla ja isolla kupilla liivit (mulla on suuret rinnat).