Pieni tuuliviiri tuo yksi bloggaaja :o
Siis omakotivalkoinen.
Nyt se sitten myy kaikki ne (hänen mielestään) IHANAT ja PAKKO SAADA-juttunsa :o
En vaan voi käsittää.
Sama sen tukankin kanssa. Pakko oli saada vaalea tukka ja kampaajan kanssa tehtiin suunnitelma kuinka väri saadaan sopivalla aikavälillä NÄTISTI. Silti piti itse mennä sörkkimään ja tekemään värinpoisto useampaan kertaan. Onhan hän jonkun kampaajakoulun joskus käynyt... Ja nyt sitten ylläripylläri tukka on palanut karrelle ja itkuhan siitä tuli.
Peittääkö se todellakin ihan normaalin arjen tuomaa tylsyyttä tuolla jatkuvalla shoppailulla, ikuisella järjestyksenvaihdolla ja elämää suuremmilla projekteillaan? Istuisi alas ja nauttisi elämästään kauniissa kodissaan.
Kommentit (5)
Eiköhän se ole kysymys rahasta, melkoinen shoppaaja tuo mamma..
mainosten tultua kuvioihin ja muutenkin rouva vaikuttaa melko onnettomalta ihmiseltä, nuo järjettomät seinän värin / lakanoiden värin / tavaroiden / kaappien vaihto-operaatiot eivät ole ihan normaalin ja tasapainoisen ihmisen puuhaa.
Rouva haalii kaikkea koko sarjan ja vaihtaa taas uuteen, kaiken pitää olla kuin katalogissa aseteltuna ja TYHJIÄ valokuvakehyksiä joka hyllyllä rivissä. Onnaton ihminen.
mainosten tultua kuvioihin ja muutenkin rouva vaikuttaa melko onnettomalta ihmiseltä, nuo järjettomät seinän värin / lakanoiden värin / tavaroiden / kaappien vaihto-operaatiot eivät ole ihan normaalin ja tasapainoisen ihmisen puuhaa.
Rouva haalii kaikkea koko sarjan ja vaihtaa taas uuteen, kaiken pitää olla kuin katalogissa aseteltuna ja TYHJIÄ valokuvakehyksiä joka hyllyllä rivissä. Onnaton ihminen.
Hankkisi nyt sen isomman kodin niin voisi ihan kunnolla laittaa kaiken uusiksi...
Seinän värin muutos oli kyllä todella hyvä, tämä uusi väri on paljon parempi kuin entinen harmaa.
Mutta en käsitä kuinka tuon naisen mieli muuttuu sadasosasekunnin välein :) Koko ajan löytyy jotain 'pakko saada'-kamaa ja kaikki on tosiaan pakko saada. Nyt "heräteostokseni" joku valtava divaani! Sohvapöydän ymmärrän, sellaista heillä ei ole ja se on varmasti tarpeen. Mutta nytkin hän oli miehensä kanssa sopinut hankkivansa lisää Bestå-säilytyskalustetta ja kai säästänytkin siihen ja sitten rahat katosivat yhtäkkiä heräteostokseen.
No, ehkä hänen luonteensa on täysin erilainen kuin minun (ja lähes kaikkien tuntemieni ihmisten). Pitkäjänteistä suunnittelua kodin sisustuksen osalta ja harkittuja hankintoja _tilan_ ja rahavarojen mukaan. Kaiken ei myöskään tarvitse olla "samaa sarjaa" (Bestå ja valkoinen (keino)nahka) vaan kiinnostavassa sisustuksessa on väliaikaisratkaisuja, rosoja, uutta, vanhaa jne.
Silti luen blogia jatkossakin, sillä minua kiinnostaa noin kovin paljon minusta poikkeavan ihmisen sisustusmaailma :) Kahdehdin myös naisen reippautta ryhtyä toteuttamaan ideoitaan!
Mä oon myös sen tyyppinen ihminen että joku "projekti" pitää olla kokoajan päällä, en osaa vain olla. :D
Ymmärrän siis oikein hyvin tuuliviirinä tätä bloggaajaa.
Varsinkin jos kampaajan alaa on itsekin opiskellut niin ymmärrän myös hiusten vaihtelun enemmän kuin hyvin.