Karppajat, missä tilanteessa joustat ruokavaliostasi?
Kommentit (7)
Kerran 2pv työmatkalla oli pakko syödä sämpylää, kun tarjolla ei ollut mitään muuta. Vain aamupalalla oli mullekin sopivaa ruokaa, mutta muuten heikot valikoimat, mm lounaalla jotain kiusausta.
Miksi pitäisi joustaa mistään? Aina löytyy jotain karpille sopivaa tai jos ei löydy voi olla syömättä. Karpin kun ei tarvitse olla koko ajan märehtimässä jää aikaa elääkin.
Aina löytyy jotain karpille sopivaa tai jos ei löydy voi olla syömättä.
Nykyään osaan varautua ja mulla on pari proteiinipatukkaa käsilaukussa.
tai kun kaveri on varta vasten itse leiponut jotain, niin maistan (olettaen ettei leivo ihan viikottain ja kutsu kahville :). En halua olla epäkohtelias tuollaisissa tilanteissa.
Ja tietysti silloin kun on puolison kanssa sovittu erikseen että tehdään jotain perinteistä hiilaripitoista ruokaa. Esim poronkäristystä.
Ja siis usempi vuosi on vähähiilarisella ruokavaliolla vietetty, sen verran kauan että maailma ei kaadu satunnaisiin hiilaripäiviin.
En siksi että tyrkytetään, että kyllä sä yhden voit. Ehkä voisinkin, mutta entä jos en halua?
Tällä viikolla töissä joustin, kun eräs oli tuonut sinne meille kaikille lounasta. En viitsinyt olla epäkohtelias ja jättää väliin, kun ruuan tarjoajakin istui ruokapöydässä.
Samoin jos olen vaikka treffeillä ja mies on laittanut ruokaa, niin syön kyllä kiltisti ne perunatkin jne enkä ala nirsoilemaan.
Koetan vaan valita mahd. vähän sitä nopeaa hiilaria, koska äkkiseltään paljosta hiilarista mulle tulee hirvee väsymys ja sydämen tykytys.
Mun elämä ei kaadu yhteen hiilaripitoiseen ateriaan.
Työpaikalla oli tänään pullakahvit, söin yhden pullan. Kotona en pullaa syö, enkä leipää, pastaa, riisiä.