Harmistuisitko jos miehesi otettaisiin kummiksi ja sinua ei?
Kommentit (10)
siitä, mikä on suhteeni lapsen vanhempiin.
kun minua ei pyydetty miehen kaverin lapsen kummiksi, koska jos minäkin olisin kummi, joutuisin kuitenkin hoitamaan kaikki kummin velvollisuudet, niin aina käy. Itselläni on kuitenkin ennenstään jo kolme kummilasta, se on riittävästi, en olisi halunnut yhtään enempää.
ainakin toistaiseksi olemme ihan kaksi erillistä ihmistä eikä meitä tarvitse kohdella yhtenä yksikkönä, joten en todellakaan loukkaantuisi.
Loukkaannutko sinä jos sinua ei kutsuta miehesi työporukan illanviettoon?
Kyllä koska olemme naimisissa. Jos olisimme vain avoliitossa, niin en.
minulla on 3 kummilasta,
miehelläni 2,
molemmilla kumpaakin sukupuolta,
ei ole yhtään yhteistä kummilasta
ja perheessämme on 4 tytärtä ja 2 poikaa
iltasatuja, -lauluja ja -rukouksia saadaan jakaa ihan sydäntemme kyllyydestä...
eli valtakunnassa kaikki hyvin ;-D
8 kummilasta riittää kyllä mulle...
Meidän lasten kummit ovat kaikki yksin kummeja. Yksi ystäväpariskunta meillä on kummeina, mutta hekin eri lapsille. Miehelläni ei ole kummilapsia, minulla on kaksi, parhaiden ystävieni lapset.
Omatkin kummini ovat kaikki yksin pyydettyjä, mikä onkin ollut hyvä, koska eron tapahtuessa ei ole tarvinnut kärsiä kiusallisista tilanteista kummivanhempien kesken.
En loukkaantuisi, sillä jokainen saa pyytää lapsensa kummiksi kenet haluaa. Toisekseen, vaikka olemme pari, olemme kaksi erillistä ihmistä. Mieheni lapsuudenystävä pyysi häntä kummiksi ja minut vieraaksi kastetilaisuuteen. Minusta on ihanaa, että miehelläni on tiiviitä ystävyyssuhteita ja että ystävät näkevät hänet sellaisena ihmisenä, jonka haluavat lapsensa elämään. Minä olen itse mielelläni "tätinä" mieheni kummilasten elämässä :)
jos kyseessä olisi pariskunta, jonka molemmat osapuolet minäkin tuntisin hyvin.
Toisaalta - jos miestäni kysyisi kummeiksi vaikka jotkut sellaiset, joita minä en juurikaan tunne, asia olisi enemmän kuin OK. Ei minulla ole hinkua olla kummivanhempi lapselle, jonka vanhemmat ovat puolituttuja.
siitä, mikä on suhteeni lapsen vanhempiin.