Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa kyllästyttämään tämä lapsen yrittäminen

Vierailija
31.08.2012 |

Vuosi on tahkottu eikä tulosta, myöskään testeissä ei mitään vikaa löydy.

Kyllästyttää joka kuukausi laskeskella ovulaation aikaa ja testailla tikuilla ja vaikka mitä. Ja samalla vastailla ihmisten kysymyksiin onkos sitä lasta alkanut kuulumaan.

Taidetaan jättää pian koko yritys ja suosiolla hyväksyä, että meille ei vain lasta tule piste.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä lasta oikein yrittämällä yrittää ja kaiken maailman tikuilla koittaa tähdä juuri oikeaan aikaan, niin se stressi itsessään saattaa olla tilannette huonontava tekijä.

Nyt vain rentoudut ja sekstailette silloin kun siltä tuntuun, niin kyllä se tärppää jos on tärpätäkseen. Meillä ei ole ovulaatioita koskaan metsätetty ja silti molemmat muksut ovat saaneet alkunsa lähes heti, kun siihen on ryhdytty.

Toki ihmisissä on paljon eroja ja toiset sikiää helpommin, mutta ei sinun stressaaminen asiasta ainakaan auta tilannetta.

M33

Vierailija
2/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa kai se silloin on sanoa, että lopettakaa stressaaminen, jos itse on lähes heti saanut niitä lapsia.

Kyllä tässä alkaa paniikki pikkuhiljaa tulemaan, kun lasta ei tule vaikka oltaisiin ovulaatiota laskematta tai laskettaisiin tai oltaisiin joka päivä tai joka toinen päivä, tai lomalla unohdettu koko asia jne.

Kun ei tule niin ei tule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asenteen ettei tule niin ei sitä todellakaan tule. Mieti, jotkut yrittävät lasta monta vuotta eikä silti tule raskaaksi. Mm. meillä yritetään lasta mutta mites rupeat lasta tekemään kun ei tule menkkoja moneen kuukauteen eli turha yrittää lasta.

Maailmassa on monenlaista ongelmaa, ei se maailma siihen kaadu jos ei heti tärppää.

Seksiä kun siltä tuntuu ilman "nyt on pakko tulla raskaaksi"-mietintää

Vierailija
4/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se seksi ihan turhaan!

Vierailija
5/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ainakin tärppäsi heti kun luovuin toivosta ja aloitin uudessa työpaikassa eli sain muuta ajateltavaa!

Suosittelen että lopetatte yrittämisen kokonaan.

Vierailija
6/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kävin akupunktiossa ja sitten tärppäsi. Suosittelen. Kannattaa ainakin kokeilla.

Vierailija
7/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta. Joskus syytä ei vaan saada heti selville, joskus taas muuten vain kestää pidempään.

Yksillä tutuilla vaimo syyllisti itseään stressistä ja ties mistä, lopputulos oli kuitenkin, että vain mikroinseminaatiolla he voivat yhdessä lapsen saada. Aika kauan piti tutkia, ennenkuin tämä tulos saatiin.

Vierailija
8/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskapuhetta. Joskus syytä ei vaan saada heti selville, joskus taas muuten vain kestää pidempään.

Yksillä tutuilla vaimo syyllisti itseään stressistä ja ties mistä, lopputulos oli kuitenkin, että vain mikroinseminaatiolla he voivat yhdessä lapsen saada. Aika kauan piti tutkia, ennenkuin tämä tulos saatiin.

se ei ota, jos ei annakaan. Jostain syystä itse olen tullut raskaaksi aina nopsaan, kun olen käyttänyt D-vitamiinilisää. Vastaavasti joskus mennyt kuukausia tahkoamisessa, eikä ole tullut mitään, siis lasta tarkoitan.

Vierailija
9/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1.lapsen "tekeminen" kesti melkein 2v.

Alustavissa tutkimuksissa ei löytynyt mitään syytä.

Rakastelimme aina ennen ovulaatiota, kierron puolessa välissä ja ovulaation jälkeen...nämä siis ne pakolliset mutta huvikseen toki muulloinkin.

Kävin lopuksi vyöhyketerapiassa rentoutumassa ja olen varma, että siitä oli hyötyä.

Ja ihan nostin jalat ylös (ja pepunkin) rakastelun jälkeen, että mömmöt pysyi sisällä koska muuten kaikki valui heti reisille.

Ja toisen lapsen tekemiseen meni sama aika joten emme vaan ole kovin hedelmällisiä.

Niin ja lihotin itseni ennen ensimmäistä raskautta 48kg:sta 52kg.

Vierailija
10/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman ehkäisyä. Kaksi lasta on mutta kolmaskin olisi ollut kiva. Eipä sitä sitten tullut. Viisi vuotta sitten vaihdoin työtä, hommasin kivoja harrastuksi ja luovuimme yrityksestä. Edelleen meillä on ne kaksi lasta. Nyt kun tenavat ovat jo isoja ja itsellä alkaa olla ikääkin en oikeastaan edes halua ryhtyä uudelleen vauvanhoitoon yms. Parasta tässä on varmaan ollut se,että ei tarvi stressata ehkäisystä. Muuten toi "luopukaa yrityksestä" sun muu puhe on höpöä. Ei stressi ole mikään ehkäisy.

Vierailija
11/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta yrittänyt tytärtä. Tuloksena yksi keskenmeno ja kolme poikaa. En tiedä pitäisikö jo lopettaa!

Vierailija
12/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta tikuteltiin ja naitiin useammin kuin teki mieli (aika harvoin teki mieli enää vuoden jälkeen), ja vauvaa ei vaan kuulunut. Lääkärissäkin käytiin ja sain clomifenit ja lugesteronit - ei tulosta. Siskokin ilmoitti että heille tulee vauva, silloin luovutin. Ja kas, meni pari kk niin ihmistaimi sai ihan ilman apuja alkunsa, ja just sillä kertaa en edes ajatellu lapsentekoa, oli vielä sattunut eräs ikävä asia joka pyöri mielessä.

Että voin suositella että lopetatte hampaat irvessä yrittämisen, tulee kun on tullakseen - tosin helpommin sanottu kuin tehty ;-)

Vierailija
13/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa tahkota hampaat irvessä jos miehellä ei oo toimivia siittiöitä tai sul on putket tukossa. Voitte silti saada lapsia vaikkei sillä perinteisellä tavalla.

Vierailija
14/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin onnettomuuteen, oli ihan läheltä piti tilanne, hengen meo tosi lähellä. se järkytti miestä ja minua. Kävin sen jälkeen sukulaislapsen kanssa etelässä rentouttavalla täti-lapsi lomalla, kävelyä, uinteja ja leikkejä. päätin hyväksyä tilanteen ja olin onnellinen että olen elossa. Ja kuukauden päästä tulin raskaaksi, rakastelukin oli tosi intohimoista onnettomuuden jälkeen.

Toin en vo isuositella tätä hoitoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi