pienkoti Arjen Sydän - kokemuksia, vinkkejä, suosituksia?
Olen etsinyt pientä perhekotia ja löysin netistä tällaisen Arjen Sydän -perhekodin
http://arjensydan.fi/10
Vaikuttaa hyvältä ja sympaattiselta paikalta!
Ennen kuin laitan tarkempaa tarjouspyyntöä toiminnanjohtaja Pauliina Tarkille, olisin kysellyt, onko teillä omakohtaisia kokemuksia, suosituksia, vinkkejä?
Kommentit (15)
Löytyisikö lisää käyttäjäkokemuksia. En viitisi laittaa viestiä suoraan Pauliina Tarkille ennen kuin tiedän varmaksi, että koti todella kiinnostaa itseäni.
Suosittelisin soittamaan Pauliina Tarkille ja kysymään, saisiko tulla tutustumaan? :)
Mutta miksi?
sitä, että otin esiin Arjen Sydän -kodin?
Vai tarkoitatko ettei toiminnanjohtaja Tarkille kuulu laittaa tarjouspyyntöjä? Ups, hänen nimensä oli yhteystiedoissa, joten kuvittelin että hän on oikea yhteishenkilö. Tiedätkö kuka muu olisi oikea osoite?
Mutta miksi?
sitä, että otin esiin Arjen Sydän -kodin?Vai tarkoitatko ettei toiminnanjohtaja Tarkille kuulu laittaa tarjouspyyntöjä? Ups, hänen nimensä oli yhteystiedoissa, joten kuvittelin että hän on oikea yhteishenkilö. Tiedätkö kuka muu olisi oikea osoite?
Ja siksi saa tyydytystä kun saa vetää pienryhmäkodin johtajan nimen mukaan tähän murhakeskusteluun.
Onko Pauliina Tarkki sukua T. Tarkille?
Onpa erikoista. Luulen että tässä on ihan sattumasta kyse. Eikö Tarkki-sukunimi ole ihan yleinen, varmasti Suomessa on satojatuhansia Tarkkeja.
Onko Pauliina Tarkki sukua T. Tarkille?
Onpa erikoista. Luulen että tässä on ihan sattumasta kyse. Eikö Tarkki-sukunimi ole ihan yleinen, varmasti Suomessa on satojatuhansia Tarkkeja.
Käsitätkö vain, että vetämällä sivullisia lastensuojelulaitoksia mukaan tähän juttuun saatat aiheuttaa ongelmia noiden laitosten lapsille? Kun vanhempansa saavat päähänsä kyseenalaistaa laitoksen toiminta vain työntekijän sukulaisen vuoksi. Ja mahdollisesti selittää lapsilleen mitä sattuu. Nautitko siitä, että saat sekoitettua jo lastensuojelun asiakkaina olevien lasten ajatuksia, vaikkakin vain vähän niin silti?
Käsitätkö vain, että vetämällä sivullisia lastensuojelulaitoksia mukaan tähän juttuun saatat aiheuttaa ongelmia noiden laitosten lapsille? Kun vanhempansa saavat päähänsä kyseenalaistaa laitoksen toiminta vain työntekijän sukulaisen vuoksi. Ja mahdollisesti selittää lapsilleen mitä sattuu. Nautitko siitä, että saat sekoitettua jo lastensuojelun asiakkaina olevien lasten ajatuksia, vaikkakin vain vähän niin silti?
Sinun täytyy itse kuvitella, että asiassa on jotain outoa kun tuollaisia puhut.
Vihjaatko, että Tarkki olisi saanut sosiaalivirkailijoilta tavallista lempeämpää erityiskohtelua, koska hänen suvullaan on (mahdollisesti) ls-kytköksiä pienkotitoimintaan?
Vai mikä on pointtisi?
Käsitätkö vain, että vetämällä sivullisia lastensuojelulaitoksia mukaan tähän juttuun saatat aiheuttaa ongelmia noiden laitosten lapsille? Kun vanhempansa saavat päähänsä kyseenalaistaa laitoksen toiminta vain työntekijän sukulaisen vuoksi. Ja mahdollisesti selittää lapsilleen mitä sattuu. Nautitko siitä, että saat sekoitettua jo lastensuojelun asiakkaina olevien lasten ajatuksia, vaikkakin vain vähän niin silti?Sinun täytyy itse kuvitella, että asiassa on jotain outoa kun tuollaisia puhut.
Vihjaatko, että Tarkki olisi saanut sosiaalivirkailijoilta tavallista lempeämpää erityiskohtelua, koska hänen suvullaan on (mahdollisesti) ls-kytköksiä pienkotitoimintaan?
Vai mikä on pointtisi?
En todellakaan vihjaa niin ja tiedät sen kyllä. En usko Touko Tarkin ja ko ryhmäkodin liittyvän toisiinsa mitenkään. Siksi minusta onkin asiatonta ja vain lasten kiusaamista vetää sitä mukaan näihin keskusteluihin. Mutta sinä taidat olla kiusanhimoinen ihminen, josta on hauskempaa saada levitellä kaikkia teorioitasi, kuin miettiä, miten ne vaikuttavat ja kehen.
Monikohan lapsensa huostaanottoa vastustava kilipäävanhempi on jo nyt saanut orgasmin siitä, että saa haukkua KAIKEN lastensuojeluviranomaisten tekemän ammattitaidottomaksi? Ja sinä vedät mukaan ihan sivullisia laitoksia. Ja tunnut pitävän esitystapaasi jotenkin hauskana (siksikö kun ei voi poistaa asiattomana?). Ko kodin lapsista et välitä pätkääkään.
Jos olisin Arjen Sydän -pienkodin toiminnanjohtaja Pauliina Tarkki, olisin pahoillani siitä, että vihjaillaan, että Arjen Sydämellä olisi jotain tekemistä asian kanssa. Sehän on mahdotonta, minkä kaikki hyvin tietävät.
Mutta eikö sun pointti ollutkin vihjata, että se, että Tarkin sukulaisia on ls-alalla, on saattanut johtaa tahattomasti siihen, että Tarkki on saanut tavallista lempeämpää käsittelyä.
Ja että sellaisetkin asiat, jotka olisivat tavallisten isien kohdalla johtaneet ilman muuta huoltajuuden kumoamiseen, painettiin nyt villaisella, kun Tarkki on sentään tällaisen ls-suvun edustaja?
Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Nyt kun tuli puheeksi, niin kyllä itsekin kieltämättä sosiaalivirkailijana ajattelisin, että ei tuo läpeensä paha mies voi olla, kun sentään tuollaisesta ls-suvusta on kotoisin.
Jos olisin Arjen Sydän -pienkodin toiminnanjohtaja Pauliina Tarkki, olisin pahoillani siitä, että vihjaillaan, että Arjen Sydämellä olisi jotain tekemistä asian kanssa. Sehän on mahdotonta, minkä kaikki hyvin tietävät.
Mutta eikö sun pointti ollutkin vihjata, että se, että Tarkin sukulaisia on ls-alalla, on saattanut johtaa tahattomasti siihen, että Tarkki on saanut tavallista lempeämpää käsittelyä.
Ja että sellaisetkin asiat, jotka olisivat tavallisten isien kohdalla johtaneet ilman muuta huoltajuuden kumoamiseen, painettiin nyt villaisella, kun Tarkki on sentään tällaisen ls-suvun edustaja?
Vai ymmärsinkö jotain väärin?
Nyt kun tuli puheeksi, niin kyllä itsekin kieltämättä sosiaalivirkailijana ajattelisin, että ei tuo läpeensä paha mies voi olla, kun sentään tuollaisesta ls-suvusta on kotoisin.
Ja harva todella ajattelee, ettei missään suvussa ole "Mustia lampaita". Vaikka itse käsittäisin "ls-suvun" erilailla kuin esität. Mutta kiinnostaa, tuleeko kaunasi yleisesti lastensuojelua kohtaan oman lapsuuden asiakkuutesi kautta vai vasta omien lastesi sijoitusten kautta?
Mutta kiinnostaa, tuleeko kaunasi yleisesti lastensuojelua kohtaan oman lapsuuden asiakkuutesi kautta vai vasta omien lastesi sijoitusten kautta?
Minä vain etsiskelen hyvää pienkotia, ja tämä Arjen Sydän vaikuttaa oikein hyvältä, semminkin, kun sain selville, että toiminnanjohtaja Pauliina Tarkin lisäksi Tarkin suvun toinenkin "voimanainen" – jos näin riehkasta ilmaisua tohtii käyttää – on alalla, nimittäin Askolan kunnan sosiaalitoimessa.
Jos olisin minkään kaupungin sosiaalitoimessa itse töissä, tietäisin heti, että tuollaisen suvun jäsenistä ei kannata uskoa muuta kuin hyvää.
Siksi olenkin tästä erikoisesta loanheitosta hämmentynyt.
Mutta kiinnostaa, tuleeko kaunasi yleisesti lastensuojelua kohtaan oman lapsuuden asiakkuutesi kautta vai vasta omien lastesi sijoitusten kautta?
Minä vain etsiskelen hyvää pienkotia, ja tämä Arjen Sydän vaikuttaa oikein hyvältä, semminkin, kun sain selville, että toiminnanjohtaja Pauliina Tarkin lisäksi Tarkin suvun toinenkin "voimanainen" – jos näin riehkasta ilmaisua tohtii käyttää – on alalla, nimittäin Askolan kunnan sosiaalitoimessa.
Jos olisin minkään kaupungin sosiaalitoimessa itse töissä, tietäisin heti, että tuollaisen suvun jäsenistä ei kannata uskoa muuta kuin hyvää.
Siksi olenkin tästä erikoisesta loanheitosta hämmentynyt.
Ja sen johdosta osaat ehkä jatkossa miettiä, kenen asiaa ajat ja saattaako siitä olla haittaa joillekin lapsille.
Ikävää, ettet ymmärtänyt tätä nyt, mutta onneksi omatuntosi on puhdas ja jatkossa osaat harkita asiayhteyksiä ja esiin nostamiasi laitoksia uudella ymmärtämyksellä.
Siis tämä paikka on Eerikan murhanneen Touko Tarkin suvun ylläpitämä. Ettekö sen vertaa osaa kaivaa tietoa?
Vaikuttaa karmeelta 😞 Ammatti-ihmiset lähellä
Silmät suljettu oman suvun jutulta.
Mutta miksi?