Pissaleikkejä 30v miehen kanssa Uudellamaalla.
Moikka kaikki pissaleikeistä pitävät naiset!
Etsin naista joka pitää aidosti pissaleikeistä. Molemmin puolista pisuttelua ja suihkuttelua. Pitkiä märkiä sessioita ilman ujostelua.
Olen siisti noin 30v mies. Hoikka ja normaali kaveri. Sinulle en laita mitään rajoituksia: pitkä, lyhyt,laiha,lihava, varattu tai vapaa. Kunhan pidät hygieniasta huolta ja olet terve.
Laita minulle viestiä pisuleikit@gmail.com jos kaipaat seuraa pissaleikkeihin.
Kommentit (3)
kusi leikeissä ei ole mitän normaalia,hyi helevetin siat.
kusi leikeissä ei ole mitän normaalia,hyi helevetin siat.
Mun mies tykkää, jos mulla pääsee housuun. Eli siis oikeesti kiihottuu, jos pissaan housuun. Joskus annan pissahädän päästä todella pahaksi vaikka kaupugilla ja kotiovella usein sattuu "vahinko". Tai siis kun tiedän, että vessa on ihan lähellä pidätysvoima jotenkin loppuu. No, anyway mun mies käy silloin aina niin kuumana. Mistä AP eniten pitäis?
Me kuseskellaan mieheni kanssa yhdessä. Tai minä sohlaan ja hän kusee. Yhtäkkiä jompikumpi voi kaupungilla sanoa, että kustaaks tähän, johon toinen tavallisesti vastaa, että hyvä idea. Sit vaan vetäsen housut nilkkoihin, kyykistyn ja annan kusen suihkia samalla, kun mies vetäsee mulukun puntista ja alkaa kuseen. Kivaa on ollu. Pari sakkoa on tosin tullu.