Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolison pettäminen

Vierailija
31.08.2012 |

Joskus kun näkee parikymppisen hyvän näköisen naisen, joka vieläpä flirttailee. kyllä on siinä ja siinä että saan pidettyä kullin pöksyissä. Meillä on ollut pitkä yhteinen taival takanapäin, te jotka käytte vieraissa miten pysytte salaamaan asian?. Miettiikö sitä vierasta vain seurauksista viis?, minä olen umpirehellinen että pitäis kertoa vaimolle. No siinä tulisi varmaan pesäero. Nuoret naiset ovat niin naitavan näköisiä että katselen heitä sumeilematta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varovasti kysyminen vaimolta. Mua ihmetyttää pitkässä parisuhteessa tää ettei sais himoita muita tai sitten naida muiden kanssa. Seksuaaliset halut muuttuu.

Olen myös umpirehellisyyden kannalla ja sen takia kerroinkin mahd. pian miehelleni.

En muuta haluaisikaan kuin tämän uuden naisen sänkyyn mieheni ja mun kanssa. Mutta jotkut asiat on vaan niin vaikea sanoa toiselle kun toinen on kuin siveyden sipuli.

Toivon että sun vaimolla olis ollut ihastuksia toisiin miehiin tai edes ajatuksissa toinen mies. Voisitte saada kumpikin vapauden...

Vierailija
2/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoin suhde. Molemmilla on siis sutinaa silloin tällöin tahoillaan. Toisinaan se kyllä vähän vie mehuja meidän keskinäisestä suhteestamme, jos jompikumpi on aktiivisessa seksisuhteessa vieraaseen. Silloin sen oman kanssa ei tahdo enää viitsiä tai jaksaa pelehtiä peiton alla.

Muuten homma on toiminut hyvin. Aluksi oli vähän mustasukkaisuuttakin havaittavissa, mutta se meni aika pian ohi. Kivaa, kun voi avoimesti käydä tarvittaessa vieraissa eikä tarvii salata mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytännössä se ei toimisi, sillä mikään ei latista seksiä niinkuin kortsun käyttäminen. Haluan panna paljaalla ja se ei käy vieraiden kanssa.