Paljonko maksat rintsikoista ?
Ostatko tavaratalosta halpis- vai erikoisliikkeestä kalliit rintaliivit ? ja perustelut ?
Kommentit (26)
mitähän ne maksavat, jotain kympin ja viidentoista välillä. Niiden C75 on mulle prikulleen hyvä. Ei tartte edes sovittaa. Usein löytyy alesta jopa 7 eurolla tai halvemmallaki.
riippuen rintsikoista. Ostan erikoisliikkeistä, koska kokoni on on 75G ja aika harvoista halpis kaupoista löytyy noin suurta kokoa. Välillä tuntuu, ettei mieluisia rintaliivejä löydy edes erikoisliikkeestä. Viimeksi ostamani rintaliivit maksoivat 90 e.
Ne tosin ovat hintansa väärti, laadukkaat ja kestävät.
Koko ärsyttävä 65G tai hätätilanteessa menee paremman puuttuessa myös 70F vaikkakaan silloin ei tue enää yhtä hyvin kun ympärys jää löysäksi.
Erikoisliikkeeksi edullinen ja aivan ihana liike oulussa!
ja sopivin hintahaarukka on siinä 10-30 euroa. Joskus kun olen tosi varoissani, saatan maksaa enemmän, mutta sitten en ostakaan pariin vuoteen uusia.
ja maksan 30-60e, kipuraja lienee satasessa. Kuppikokoni on 70F, joten vaikea löytää sopivia rintsikoita muualta.
Koko on tavanomainen. Hintahaarukka 5-150 €. Yleensä 40-50€.
Keskimäärin 40-70 euroa, ostan Sokokselta tai eräästä pienestä liiviliikkeestä. Tiedän millaiset mallit mulle käy ja olen löytänyt vain parilta valmistajalta hyviä liivejä.
Kun löydän hyvän mallin, ostan 2-4 samanlaiset liivit (väri saattaa vaihdella).
vain sieltä lyötyy tarpeepsi tukevia isolle kuppikoolle (J-kuppi)
briteistä, hinnat alkaen n. 30 € mutta kestävät kyllä pitkään!
Erikoisliikkeeksi edullinen ja aivan ihana liike oulussa!
Mikä liike?
aina H&M:ltä, koska 7B sopiva, jos malli oikea. Ei tarvi sovittaa. Ja hinta 5-20 euroa. Jotain hyötyä näistä pienistä :)
Liiviliikkeiden kanssa on mennyt jo toivo, kun niistä ei löydy minulle millään rahalla mallia, joka olisi yhtä aikaa sopiva, tukeva JA olkaimet saisi säädettyä tarpeeksi lyhyiksi.
Käyttäisin mielelläni kauniita kirjailtuja tai pitsisiä liivejä, mutta en ole löytänyt sopivia 15 vuoteen.
vaikka minun kokoani löytyisi mistä tahansa halpisliikkeestä.Koen että erikoisliikkeestä ostetut liivit ovat paljon paremmat päällä.
Kalleimmat liivit ovat maksaneet 80e.
Ostan liiviliikkeestä. On niin vaikea löytää muualta sopivia, aina liian isoja ympäryksiä.