Laihdutan, ja yritän sinnitellä max.1200 kcl päivässä
Olen herännyt puol 8, ja syönyt tähän mennessä 3 banaania ja yhden omenan ja pari kuppia kahvia. Näistä tullut jo n.440 kcl. Enään Korkeintaan 760, eli ei paljo pierun vertaa. Miten tätä jaksaa viikkotolkulla.... Olen vajaa 2 viikkoa ollut näin. Mitään tomaatteja en pysty yksistään syömään, vaan niistä tulee vain nälkä.
Kommentit (12)
niissä on paljon kaloreita verrattuna siihen, kauan ne pitää nälän.
Miten luulet tuolla tavalla laihtuvan terveellisesti?! tuota et jaksa pitkään ja sen jälkeen syot vieläkin enemmän kun kroppa käy vajaalla.
Ala liikkumaan niin saat päivittäisiä kaloreita nostettua, ja syodä kuin ihmiset, tietenkin jonkin verran vähemmän.
ota avuksi, myfitnesspal, calorycounter tms, (painonvartijat) molemmat netissä tai saat myos puhelimeesi.
Mä en yleensä laske kaloreita mutta ihan mielenkiinnolla laskin, mitä mun tän päiväinen runsas salaattini oli about ja se oli jotain 600-700 klc. Söin sen klo 11.30 ja olen vieläkin ihan täynnä!
Salaattini sisälsi: vajaa 200 g raejuustoa, purkillinen tonnikalaa, kirsikkatomaattia, kurkkua, yhden pienen avocadon ja yhden keitetyn kananmunan. Aamupalalla söin kaksi ruispalaa rasvalla, juustolla ja kurkulla. En tiedä niiden kaloreista mitään. Aion syödä tänään enää yhden omenan.
tutustumaan osoitteeseen fitfarm.fi.
Olen itse paraikaa superdieetillä, kaloreita kertyy per päivä n.1200 suurinpiirtein.
Syön joka päivä kaksi lämmintä ateriaa ja kolme pienempää ateriaa. Laihdun, en näe nälkää :)
Banaanit on jostain syystä hillinnyt rasvaruuan himoa, etten ole uskaltanut jättää pois. Mut paljo niis on tosiaan kaloreita...
vain valvotuissa VLCD-jauhepussidieeteissä voi mennä noin pienillä kaloreilla, koska jauheissa on riittävästi kaikkia ravintoaineita. Normaaliruuasta niitä ei saa noin pienillä kaloreilla. Lisäksi aniharva pystyy niin kauan elämään kitudieetillä että siitä olisi pysyvän laihtumisen kannalta mitään hyötyä, päädyt jojoilemaan.
eikä se ollut kyllä kituuttamista eikä sinnittelyä.
Söin aamupalaksi mantelisämpylän ja kahvia. Lounaaksi kotiruokaa ja kasviksia. Päivälliseksi kotiruokaa kasviksilla ja salaatilla. Iltapalaksi omenaa, mantelisämpylää, tai munakasta ja paistettuja porkkanatikkuja yms.
Ei ole kyllä nälkää tarvinnut nähdä. Kasviksia voi laihiksella syödä niin paljon kuin lystää, suosittelen tutustumaan erilaisiin kaalisalaatteihin, kasviswokkeihin ja gratiineihin ja salaattivariaatioihin.
Tarvitset myös proteiinia ja rasvaa, ei pelkillä hedelmillä elä...
Kyllä siihen 1200 kcaliin saa ihan kohtuuhyvin syödäkin, itse joskus aikoinaan painonvartija-aikoina söin tuon verran suunnilleen ja en millään pelkillä hedelmillä elänyt vaan aamulla tyyliin joku puuro ja marjoja, päivällä ihan tavallista ruokaa lautasmallin mukaan (puolet kasviksia), rasvatonta piimää, päivällisellä keitto tai salaatti ja leipäviipale ja vielä mahtui joku appelsiini ja leipäviipale tai pari hapankorppuakin mukaan päivään.
Liikuntaa en kovinkaan paljo yritä nyt harrastaa, koska homma kaatunut aina siihen, et siitä tullut aivan hirvee nälkä parin tunnin päästä :( Normi työpäivä ja puutarhahommat saa riittää.
Kai täytyy nyt alkaa katsomaan kaupasta jotain ruokaisempia vaihtoehtoja kun vatsakin kurnii tauotta.
ja ruokaisia salaatteja esim kanasalaattia tai kananmunasalaattia ja rahkaa yms.
Nosta kalorit johonkin 1500-1600 pintaan niin ei ole niin hirveä nälkä, ei palele, ei väsytä.
Banaani on aika tuhtia ruokaa laihduttajalle, syö mieluummin vaikka keitetty kananmuna joka pitää nälkää vähän aikaa loitolla.
Pelkkien hedelmien syömisellä et muutenkaan saa riittävästi proteiinia ja rasvaa.