Työkaverini valittaa koko ajan vaimostaan ja avioliitostaan!
On kuulemma niin rasittava muija, et hän haluais erota ja aikookin sen toteuttaa heti pian kun lapset ovat isompia...
Kommentit (7)
ihan itsehän olet vapaaehtoisesti puolisoksesi valinnut juuri hänet...
Musta on tosi noloa valittaa ääneen puolisosta, jonka on itse halunnut itselleen elämänkumppaniksi!
Jos huomaat itse erehtyneesi, kannattaa siis nolouden nimissä pitää kasvot peruslukemilla. Ok.
Musta on tosi noloa valittaa ääneen puolisosta, jonka on itse halunnut itselleen elämänkumppaniksi!
Jos toi työkaveri olisi nainen, niin pitäisikö tosiaan sanoa noin :D
Komppaan.. Samoin on noloa minusta. On kertoillut ties mitä... Ap
Komppaan.. Samoin on noloa minusta. On kertoillut ties mitä... Ap
mitä ajattelet
Musta on tosi noloa valittaa ääneen puolisosta, jonka on itse halunnut itselleen elämänkumppaniksi!Jos toi työkaveri olisi nainen, niin pitäisikö tosiaan sanoa noin :D
Jokainen meistä aikuisista ihmisistä valitsee itse itselleen puolison ja vastaa sitten omalta osaltaan avioliittonsa toimivuudesta. On oikeasti todella noloa ja säälittävää valittaa muille omaa surkeuttaan, kun kaikki vähänkin älyllä varustetut kuulijat ymmärtävät, että jokaisessa liitossa on kaksi eri osapuolta...
ihan itsehän olet vapaaehtoisesti puolisoksesi valinnut juuri hänet... Musta on tosi noloa valittaa ääneen puolisosta, jonka on itse halunnut itselleen elämänkumppaniksi!
Jos toi työkaveri olisi nainen, niin pitäisikö tosiaan sanoa noin :D
Tunnustatko kenties jotakin vähemmistö-uskontoa/- elämänkatsomusta?