Haluaisistko asua niin että sukulaisistasi suuri osa asuisi 1 km säteellä kodistasi?
Olishan siinä turvaverkkoa joo, mutta mä ehdottomasti en haluaisi!
Kommentit (7)
olen tosin aika vähän tekemisissä niiden kanssa. Äitini asuu 4 km päässä ja veljeni 3 km. Se on riittävän lähellä.
Olen nimenomaan joutunut muuttamaan 600km päähään turvaan lapsuudenkodistani, hullua väkivaltaista isääni pakoon. Hakkasi mua vauvasta 18vuotiaaksi, on käynyt aikuisena päälle useasti, on uhannut lapsiani. En ole missään tekemisissä enkä anna ttavata lapsiani. Kaikilla ei ole kiva suku. Äitinkään ei ole tekemisissä kanssani koska "valitsi" isäni ja unohti vapaaehtoisesti ainoat lapsenlapsensa ja minut. Olen tukiverkoton, ja tässä tapauksessa ihan mieluusti.
Olisi tosi vaikeaa kieltäytyä jatkuvasta tapaamisesta. Vaikka niistä tykkäänkin, en halua tavata kovin usein.
Että ainakin läheisimmät asuisi niin lähellä eli vanhemmat ja sisarukset.
Meillä oli lapsena mummola ihan naapurissa ja se oli niin ihanaa. Ja toinenkin mummola oli vaan n. 1,5 km päässä.
Meillä on minun lähimmät sukulaiseni yli kahdensadan kilometrin päässä, ja miehen vanhemmat on jo kuolleet. Kun mellä on kaksi pientä lasta, tuntuisi ihanalta että aivan lähiympäristössä olisi heille tuttuja ihmisiä ja sukulaisia. Mulla on kuitenkin ihan kiva suku, normaaleja ihmisiä.
riittää kun vanhemmat asuvat samassa pienessä kaupungissa. taloakaan en suostunut katselemaan noin 1 km päästä heistä. saati nyt sitten jos muukin suku..hatunnosto heille jotka siihen pystyvät. ihanaa että jotkut ovat niin sukurakkaita mutta ei kyllä sopisi minulle.