Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi vei kirpparitavaroistani paidan!

Vierailija
29.08.2012 |

Vein tavaroita kirpparille tossa keväällä. Kaikki eivät menneet kaupaksi. Ajattelin käsitellä tavarat vielä läpi ja antaa jotain esim. siskolleni. Osan olisin kyllä vienyt surutta Uffiin.

Myymättömät kirpparitavarat olivat vielä kassissa ja anoppi tarjoutui viemään ne omalle pöydälleen vielä toiselle kirpparille, joka hällä sillä hetkellä oli. Sanoin katsovani tavarat vielä läpi, mutta mies sanoi siihen väliin anopille, että vie pois. No, anoppi sai tavarat kun ajattelin että todellakin vei omalle pöydälleen..

Noh. Koskaan en niistä mitään rahaa anopilta saanut, en nyt olisi kyllä kaivannutkaan, ei siinä mitään, mutta tänään yllätyin vähän. Kävin anoppilassa ja anopilla oli mun vanha paita päällään! Olisi nyt sitten edes kysynyt, että sopiiko jos otan tämän?

Kyllä mä pikkasen loukkaannuin vaikken mitään sanonut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha olla herne nenässä

Vierailija
2/4 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä jos muutaman euron paidasta on tuollaine kaipuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni saa romut, jotka ei muille kelpaa

Vierailija
4/4 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kaipaa paitaa mitenkään, sillä poistoonhan se oli tarkoitettu. Mua harmittaa vain se, että anoppi olisi voinut kysyä, että onko ok jos otan sen. Ihan vain näennäisesti kohteliaisuuttaan vaikka.. koska en mä nyt olisi kieltänytkään kun kirppikselle/uffiin oli tarkoitettu. Tosin, oli siellä muutama ihan ok vaatekin, josta olisin tosiaan uskonut siskonikin ihan pitäneen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi