Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aako mistään valkoisia jätesäkkejä

Vierailija
29.08.2012 |

Siis olen organisoimassa perheen muuttoa ja haluaisin mustien lisäksi valökoisia jätesäkkejä, koska on paljon helpompi erottaa lasten ja aikuisten vaatteet sillä että ne laittaa eri värisiin säkkeihin jo aluksi. Inhoan pelaamista maalarin teipin kanssa koska meillä on kissanpentuja. Kävin Prismalssa mutta siellä ei ole isoja valkoisia säkkejä, vain roskapusseja. Mietin että onkohan Etolassa tai biltemassa? Mahtaako kukaan tietää? Jostain olen niitä muinoin ostanut, mutta en vain muista mistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan tavannut kuin mustia jätesäkkejä :O

Vierailija
2/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmin Prismassa myyjä ei edes osannut sanoa, missä kaupassa ylipäätään myytäis sellaisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt oransseja joten siivooja ei ole ajan hermolla.:) en vain tiedä mistä niitä saa.:)

Vierailija
4/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylläkään kovin vahvaa tai paksua muovia, mutta oon käyttänyt myös muutoissa.

Vierailija
6/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalossa, itäkeskuksessa.

Minä myös siivooja tai siis laitoshuoltaja meillä on töissä mustia, sinisiä, oransseja, punaisia, keltaisia ja valkoisia niin ja vihreitä jätesäkkejä ja roskapusseja.

Vierailija
8/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka myy siis siivousvälineitä yrityksille. Minä sain ostaa ihan pari rullaa kerralla.

Vierailija
9/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole löytänyt. Aikaisemmin on ollut myös tavallisen ison jätesäkin kokoisia mutta läpinäkyviä jätesäkkejä. Olivat vielä sellaista oikein tukevaa muovia, joten toimivat muutossa erittäin hyvin. Nyt en löytänyt niitäkään mistään. Vain mustia.

Vierailija
10/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kunnon jätesäkkejä en löytänyt mistään. Tarjoustalossa ei ollut kuin läpinäkyviä säkkejä jotaka olivat kooltaan vajaan puolet normaalista jätesäkistä.

Tarjoustalossa, itäkeskuksessa.

Minä myös siivooja tai siis laitoshuoltaja meillä on töissä mustia, sinisiä, oransseja, punaisia, keltaisia ja valkoisia niin ja vihreitä jätesäkkejä ja roskapusseja.

Vierailija
11/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroaa nekin mustasta, jos ei ihan välttämättä tarvitsisi valkoisia saada.

Vierailija
12/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole löytänyt. Aikaisemmin on ollut myös tavallisen ison jätesäkin kokoisia mutta läpinäkyviä jätesäkkejä. Olivat vielä sellaista oikein tukevaa muovia, joten toimivat muutossa erittäin hyvin. Nyt en löytänyt niitäkään mistään. Vain mustia.

itsepalveluvarastoilla on sellaisia paksuja läpinäkyviä jätesäkkirullia, me käytettiin niitä muutossa. Kätsyjä! Pelicanilla ainakin on niitä.

Vierailija
13/13 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kunnon jätesäkkejä en löytänyt mistään. Tarjoustalossa ei ollut kuin läpinäkyviä säkkejä jotaka olivat kooltaan vajaan puolet normaalista jätesäkistä.

Tarjoustalossa, itäkeskuksessa. Minä myös siivooja tai siis laitoshuoltaja meillä on töissä mustia, sinisiä, oransseja, punaisia, keltaisia ja valkoisia niin ja vihreitä jätesäkkejä ja roskapusseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä