Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kuparikierukasta?

Vierailija
29.08.2012 |

Harkitsen kuparikierukkaa, koska hormonaalinenehkäisy ei minulle sovi ja olen todella kyllästynyt kondomeihin. Minua todella kiinnostaisi teidän kokemuksenne!

Laittamisen jälkeiset vuodot, kuinka kauan? Tiputtelua vai runsasta? Entä kuukautiset jäivätkö pois vai pahenivatko? Sivuvaikutuksia? Entä raskauksia?

Minua ei sinänsä haittaa vaikka asennus olisikin kivulias, tai vaikka erittäin kivulias, olen valmis kestämään hetkellisesti paljonkin kipua jos sillä pääsen kondomeista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
2/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuukautiset niukkeni jonkin verran. Yhteensä 10-v käytin eikä ole mitään huonoa sanottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodot TOSI runsaat ja kivuliaat :(

Ja pisteenä iin päälle: se petti eli tulin raskaaksi. Ei ikinä enää!!

Vierailija
4/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan ok, mutta menkat oli ihan mahdottomat! Kesti viikon, josta ekat päivät joutu istumaan melkeen ämpärin päällä. Oli niiiiin runsaat ja kivuliaatkin. Mulle tuli niin hirveet selkäsärytkin, että poistin kierukan lopulta alle vuoden päästä.

Vierailija
5/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen. Asennus sattui, mu kesti vain hetken. Pikkaisen oli tiputtelua, mutta laitettiin kuukautisten aikaan. Kaikki pysyi ennallaan kuten ennen kierukkaakin. Vuodot alkoivat vähän runsaampina mutta kestivät kuten ennen kierukkaakin. Ei sivuvaikutuksia. Mieheni tosin sanoi tuntevansa langat tietyissä kierron vaiheissa rakastellessa. Helppo ja varma. Ei raskauksia ennen asennusta. Suosittelen!

Vierailija
6/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vuotoja! Ei edes menkkoja.

Helppoa! Tykkään.

Vierailija
7/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jo käytössä ja hyvin pelittää. En edes muista mitään asennuksen jälkeistä vuotoa (kai sitä vähän tiputteli) eikä asennus tai poisto sattunut pientä tylppää vihlaisua enempää. Vuoto runsastui hieman ja kuukautisten kestoon tuli ehkä yksi niukka päivä lisää. Hyvin pärjää kuitenkin. En edes huomaa ehkäiseväni. :)

Vierailija
8/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivutkin ovat loppuneet täysin.

Mulla on aina ollu runsaat menkat ja niin ne on vieläkin, välillä on 1-2 pv sellasta vuotoa että huhhuh. Saisi se ämpäri tosiaan olla alla. Kuukautiset ei kestä kuin 4-5pv.

Mitään sivuoireita esim. tiputtelua, mahakipuja tmv. ei ole ollut (alussa tais olla kohdun seutu arka pari viikkoa).

Lisäks oli ilmainen! Kaikissa paikoissa ei ilmeisesti ole, mutta halpahan se jokatapauksessa on.

Vierailija
9/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuparikierukka aiheutti myöskin todella runsaat ja pitkät kuukautiset. Poistatin alle vuoden päästä laitosta. Hb putosi 140:stä 106:een.

Vierailija
10/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpahan se oli. Ilmanen siis. Mut ei ajanu asiaansa. Tulin raskaaksi, vaikkei kierukka ollut lähtenyt paikaltaan

Vierailija
11/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaminen ei sattunut yhtään. MUTTA järkyttävät kivut ja vuodot joka kuukausi pari viikkoa ekan vuoden, sen jälkeen normipituus, mutta KOVAT kivut ja runsas vuoto.

Otan heti pois, kun keksin paremman ratkaisun.

Vierailija
12/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ylisuuria alkuvuotoja, kierto hieman epäsäännöllinen, mutta niin se oli ennen lastakin, nyt vuotopäiviä vähemmän, joista yksi tosi runsasverinen, 2 ok ja 2 tiputtelua. Käytän tamponia, koska mulla langat luiskahtaneet sisään. Tätä ennen mies tunsi langat. Laitto nipisti hieman, vaihtoa ei vielä tehty.

Vierailija
13/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tosin sanoi tuntevansa langat tietyissä kierron vaiheissa rakastellessa.

Vierailija
14/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mullehan ei voi käydä näin, eihän? Vain muille... =D

Vierailija
15/15 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpahan se oli. Ilmanen siis. Mut ei ajanu asiaansa. Tulin raskaaksi, vaikkei kierukka ollut lähtenyt paikaltaan

AP