Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita naisia, joilta "lentää"?

Vierailija
29.08.2012 |

Vaikkakin kai niin normaalia, mutta minua on aina hävettänyt, että ejakuloin melko rajusti.

En toki aina, mutta etenkin jos mies käsipelillä osuvasti hieroo, niin orgasmi on niin voimakas, että sänky aivan märkänä. Vaikka yleisesti nykyisin seksistä puhutaankin avoimesti, niin tämä aihe harvoin tulee esille lähimpienkään kanssa.

Enkä edes tiedä miksi häpeän sitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alkoi kylläkin vasta toisen synnytyksen jälkeen. Lantionpohjanlihakset on treenattuja, kaikki sen puoleen ok. Mies tykkää tuosta jutusta. Olen oppinut hiukan hallitsemaan sitä viime kerroilla. Ei sitä hävetä kannata, se vaan on yksi ominaisuus naisilla :)

Vierailija
2/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissaa...multakin lirahtaa joskus seksin aikana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua, housuun kuseminen on ihan sun oma juttu.

Vierailija
4/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua, housuun kuseminen on ihan sun oma juttu.

Vierailija
5/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori mutta ei mua nyt huvita jutella tuollaisista sun kanssa.

Vierailija
6/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruvennut ejakuloimaan ja sitten tajusin että mulla on ihan paskat lantionpohjalihakset. En tiedä mitä se sitten muilla on, mistä se tulee? jokin limaklöntti emättimestä?

Vierailija
7/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että tämmöinen on näköjään vielä tabu, vaikka kaikesta muusta täällä kailotetaan kitarisat heiluen. :)

Vierailija
8/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattia kanssa. Eikä asiassa ole mitään hävettävää.. tai mä en ainakaan älyä hävetä. Itsellä vaan ärsyttää kun patjat tuon tuosta sitten läpimärkänä, kerran sitten tuli sohvalle... ja voi viddu! Pesettäminen tuli kalliiksi, joten nykyään sitten varaudutaan paksulla pyyhkeellä. ;) Mieskin on varautumisessa jopa mukana.

Mussa tämä tapa tuli esille vasta esikoisen synnyttyä. Ei tule joka kerta, mutta kyllä sen nykyään tunnistaa millaisesta seksistä tulee ja missä ei. :D

Meillähän nämä spruitit teki ihan uuden seksielämän. Toi uutta puhtia ja intohimoa hommaan.

Ja sen orkun jälkeen mä olen ihan sippi. Ei tee mieli järjestellä keittiönkaappeja uusiksi tai edes halia. Pusu, pikkupesu ja molemmat kierrähtää unilleen.

Vierailija
9/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa tämä tapa tuli esille vasta esikoisen synnyttyä.

Vierailija
10/10 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattia kanssa. Eikä asiassa ole mitään hävettävää.. tai mä en ainakaan älyä hävetä. Itsellä vaan ärsyttää kun patjat tuon tuosta sitten läpimärkänä, kerran sitten tuli sohvalle... ja voi viddu! Pesettäminen tuli kalliiksi, joten nykyään sitten varaudutaan paksulla pyyhkeellä. ;) Mieskin on varautumisessa jopa mukana.

Mussa tämä tapa tuli esille vasta esikoisen synnyttyä. Ei tule joka kerta, mutta kyllä sen nykyään tunnistaa millaisesta seksistä tulee ja missä ei. :D

Meillähän nämä spruitit teki ihan uuden seksielämän. Toi uutta puhtia ja intohimoa hommaan.

Ja sen orkun jälkeen mä olen ihan sippi. Ei tee mieli järjestellä keittiönkaappeja uusiksi tai edes halia. Pusu, pikkupesu ja molemmat kierrähtää unilleen.

että ejakulaatio-orkku tekee tosi raukeaksi ja on erilainen kuin ilman spruittia.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi