Toiveena raskaus
Hei,
Olen 27-vuotias nainen ja mieheni kanssa nyt elämä siinä vaiheessa, että vauva olisi tervetullut.
Olisikohan kenelläkään antaa hyviä vinkkejä ovulaatiotestien lisäksi. Meillä on yritys ihan alkuvaiheessa vasta toinen kierto mutta olisi kiva kuulla muilta mitä kaikkea olette kokeilleet ja mikä on toiminut jne.
Kiitoksia jo etukäteen.
Kommentit (8)
heitätte ovulaatiotestit mäkeen ja rakastelette normaalisti! testit luo paineita ja haittaa hedelmöittymistä ne tekee rakastelusta suorittamista!!!!
No tietenkin kannattaa ottaa selvää, milloin ovulaatio on - muuna aikana ei voi edes tulla raskaaksi! Sen saa selville joko testillä tai jos kieto on säännöllinen ajankohdan voi itse päätellä -googleta ovulaation oireet. Seksin harrastaminen raskaaksi tulemisen kannalta on AIVAN TURHAA muuna aikana kuukautiskiertoa - raskaaksi tulemissen "ikkuna" on aivoinna vain noin 48h/kierto!!
meillä päättyi tänään yritys numero 16 :,(
LÄhinnä juuri sitä mietin että kuinka tiuhaan kannattaisi rakastella ovulaation aikaan ja mikä olisi se "oikea" päivä. Rakastelemme yleisesti ottaen noin kerran viikossa.
No tietenkin kannattaa ottaa selvää, milloin ovulaatio on - muuna aikana ei voi edes tulla raskaaksi! Sen saa selville joko testillä tai jos kieto on säännöllinen ajankohdan voi itse päätellä -googleta ovulaation oireet. Seksin harrastaminen raskaaksi tulemisen kannalta on AIVAN TURHAA muuna aikana kuukautiskiertoa - raskaaksi tulemissen "ikkuna" on aivoinna vain noin 48h/kierto!!
Monet raskautuvat vasta sitten kun heittävät testit menemään ja rentoutuvat.
LÄhinnä juuri sitä mietin että kuinka tiuhaan kannattaisi rakastella ovulaation aikaan ja mikä olisi se "oikea" päivä. Rakastelemme yleisesti ottaen noin kerran viikossa.
1 per kierto riittää, kunhan se on ajoitettu ovulaation aikaan. Se yks ajoitettu kerta ei edes aiheuta sen kummempaa stressiä. Sen sijaan jos hikipäissä yrittää koko kierron ajan - vaikka se on 90%:sti turhaa voi sitä stressiä tullakin.
jättää ehkäisy pois ja jatkaa normaaliin tapaan elämää.