Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö teidän mielestä avioerosta varoittaa sukua?

Vierailija
29.08.2012 |

Kun viimeksi erosin, yleinen moittimisen aihe oli se kun ei varoitettu. Miten tällainen varoittaminen pitäisi sit hoitaa ja mikä mahtaa olla sen funktio? Se ettei tule niin suurena järkytyksenä? Mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä? Oudolta tuntuu nyt ruveta varoittelemaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mitä hemmettiä se muille kuuluu... mutta mitä tarkoitat suvulla? ;)

Kyllä mun sisarukset ja äitini tietäis, jos meillä menis huonosti pitkän aikaa. Niillehän mä höpötän kaiken.

Vierailija
2/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen päälle onnellisia. Mutta mulla ei ole tapana kertoa murheistani kenellekään. Ja jos esim. vanhemmilleni kertoisin, niin siinä menee osat välittömästi niin päin että minä lohdutan hajoilevia vanhempiani joille ei tule edes mieleen kysyä että miten minä voin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on täysin teidän kahden välinen. Suvulle ilmoitetaan kun on jotain ilmoitettavaa eli kun joku asia muuttuu, vaikka avioliitto päättyy tai puolisot muuttavat erilleen. Mielestäni tämä on aikuinen ja kypsä tapa toimia. Pitäytyisin faktoissa.

Mikä on edes varoituksen tarkoitus? Entä jos jatkattekin yhdessä? Eri asia jos haluat tukea ystäviltäsi tai suvulta tai pohtia ääneen oikeaa ratkaisua.

Vierailija
4/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset, joilla tarkoitan ihan lähisukulaisia eli vanhempia ja sisaruksia, kokee että heillä pitäisi olla tilaisuus yrittää vaikuttaa asioihin? Itse ei kuitenkaan jaksaisi lohduttaa muita kun omassa elämässä ihan tarpeeksi tekemistä.

Vierailija
5/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?

1.8.

"Me muuten varmaan erotaan"

2.8.

"No nyt me erotaan"

WTF?

Vierailija
6/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim omia vanhempiaan. Heille voi tulla sellaien tunne että jos lapsi eroaa ja tippuu tyhjän päälle, he voisivat auttaa paremmin jos heille olisi kerrottu.

Vierailija
7/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni sukulaiset ovat lähinnä kiinnostuneita niistä eroista, joista on syntynyt lapsia sukuun ja näiden lasten kauttahan tämä miniä/vävykin on siis sukulainen. Useimmiten nämä ovat ne ensimmäiset ydinperheen erot ja ne koskettavat eniten kaikkia. Sukulaiset kokevat myös että haluaisivat vaikuttaa asioihin, koska useimmat ydinperheiden erot turhia.

Puhuit kuitenkin että erosi on jo toinen? Mielestäni nämä jälkimmäiset suhteet, varsinkin jos niistä ei ole lapsia tai ette ole olleet yhdessä vuosikymmeniä, eivät sukulaisia kauheasti kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tietty, jos luullaan, että pari on viimosen päälle onnellinen ja sitten ero!

Kaikki minut tuntevat tietävät, että en ole koskaan viimosen päälle onnellinen. Siis ainakaan kahta tuntia pitempään.

(ei ap)