Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, mä en kyllä anna mieheni katsoa BB.tä, kun siinä on taas nakuilevia pimuja.

Vierailija
28.08.2012 |

Miten estän onnettomuuden tapahtumasta? Voisin virittää kanavan vituralleen aina iltaisin, mutta siinäkin on vaivansa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aika pölhö mies kun jaksaa katsoa jotain aivotonta BB:tä, vaikka elämässä on niin paljon muuta parempaakin tekemistä iltaisin. Olen pahoillani :o/.

Vierailija
2/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä nyt parisen tuntia kattellut BBtä, eikä yksikään tyttö ole nakuillut. Jos nyt aamulla suihkussa käydessä.

Hän löytää helpommin nakuja googlella kuin BBtä katsomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua huvittaisi vilkaista, niin mihin mä miehen laitan siksi aikaa? Olen akateemisesti koulutettu lukutoukka, joten kaikki sivistykseni ei ole BB:stä peräisin, ei huolta.

ap

Vierailija
4/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silikonikakkujaan peilin edessä puristellut blondi.

ap

tässä nyt parisen tuntia kattellut BBtä, eikä yksikään tyttö ole nakuillut. Jos nyt aamulla suihkussa käydessä. Hän löytää helpommin nakuja googlella kuin BBtä katsomalla.

Vierailija
5/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet sillarit tolla yhdellä bimbolla. Pitääkö tuollaisia kovia pallukoita esitellä vessassa?

Vierailija
6/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko alastomuus heti jotenkin epänormaalia. vaikka olettaisi omassa mielessään ne bb:ssäkin olevat et kyllä ihmiset osaa suhtautua kun suihkussa käyn tai vaihdan vaatteet.

mut joku akka täällä in real life ei näköjään sit oikealla tavalla suhtautua osaakkaan?

Vierailija
7/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se susta miehen silmissä jotenki epäviehättävemmän? Ai sit se vei haluakaan sua enää ku on nähny jonkun BB-tytskyn tissit? Et sinäkään ajattele varmaan mitään kummosempia ku näet paidattoman miehen, tai no ainakaan ite en ajattele, muuta ku että ompas kiva (jos on siis kiva..). Valoa tauluun!

Vierailija
8/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisella ei ole varsinaisesti rintoja, kun hän on laittanut silikonit, vaan hänellä on sitten ne silikonit. Mitä hyötyä niistä on? Kätevämpäähän miehen olisi ostaa itselleen sellainen implantti ja puristella sitä taskussaan, jos niistä pitää, eikä naisen rinnoista.

ap

Kauheet sillarit tolla yhdellä bimbolla. Pitääkö tuollaisia kovia pallukoita esitellä vessassa?

Vierailija
9/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

vai onko alastomuus heti jotenkin epänormaalia. vaikka olettaisi omassa mielessään ne bb:ssäkin olevat et kyllä ihmiset osaa suhtautua kun suihkussa käyn tai vaihdan vaatteet. mut joku akka täällä in real life ei näköjään sit oikealla tavalla suhtautua osaakkaan?

Vierailija
11/11 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran, kauan sitten, pienen pieni huumori...

ap

Tekeekö se susta miehen silmissä jotenki epäviehättävemmän? Ai sit se vei haluakaan sua enää ku on nähny jonkun BB-tytskyn tissit? Et sinäkään ajattele varmaan mitään kummosempia ku näet paidattoman miehen, tai no ainakaan ite en ajattele, muuta ku että ompas kiva (jos on siis kiva..). Valoa tauluun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme