Lue keskustelun säännöt.
Onko muita jotka eivät osaa vihaisena huutaa ja raivota
28.08.2012 |
vaan haluavat vetäytyä omiin oloihinsa puhumatta kenellekään mitään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta en myöskään eritysesti vetäydy. Sanon tiukasti ja puhun asiallisesti ja sit oon hiljaa jos joku alkaa huutaa.