Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos kuulisit ystäväsi käyvän psygolokilla?

Vierailija
28.08.2012 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei osaa kirjoittaa. Sori, liikaa bisseä! :-D

Vierailija
2/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Mitäs kummallista tuossa olis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin vältellä tyyppiä.

Vierailija
4/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelsin että haluaa selvitellä ammattilaisen kanssa asioita ja pitäisin sitä terveen merkkinä.

Se joka kokee että tarvitsee apua jonkun ajatuksen/ajatustensa kanssa on mielestäni myös tervejärkinen kun hakee apua.

Itsekin muinoin käynyt selvittelemässä pään sisällä pyöriviä vanhoja asioita ja koin että siitä oli hyötyä tämänkin päivän kannalta.

Oppii paljon ajattelutapoja ja toimimaan joissain asioissa toisin.

Jenkeissähän on muotia käydä psykologilla selvittämässä miesasioistaan lähtien kaikki.

Vierailija
5/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedä miten se kirjoitetaan, siis psykologilla. Muuten en mitään ihmeellistä. Ennemminkin ajattelen, että huomattavasti useamman kannattaisi käydä... Kerta vuoteen per henkilö olisi varmaan ihan passeli.

Vierailija
6/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin missä hän käy.

Vierailija
7/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei osaa kirjoittaa. Sori, liikaa bisseä! :-D

Jos mun ystävä kävis psyKoloGilla, mä ajattelisin, et good for her/him. Ei siitä mitään haittaakaan ole. Enkä ajattelis, että olis mielisairas. Jokaselle tekis hyvää vähän jäsennellä ajatuksiaan ja elämäänsä sekä toimintatapojaan ammattilaisen avulla.

Varsinkin kriisitilanteissa yms. enemmänkin ihmettelisin, jos ei kävisi juttelemassa jossain. Eikä mielenterveystoimistossa edes käydä aina psykologilla juttelemassa, vaan alaan erikoistuneen sairaanhoitajan kanssa.

Eli ei ole ennakkoluuloja!

Vierailija
8/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa. Siellä ne pyskiartit sitten määrää lihottavia lääkkeitä.

Vierailija
9/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä vaikka käyntikortissa lukee ihan että "psygolooki", niin itse en välttämättä lähtisi sellaiselle sen enempiä avautumaan. Katsooko se jotenkin tähdistä tai peräti kahvinpuruista ne neuvot mitä asiakkaalleen antaa, vai?

Etsikää yhdessä joku luotettavamman oloinen, niin että siitä sanottais edes "psykologi".

Vierailija
10/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin olen minäkin.

Eli eipä sen kummempaa tarvitsisi ajatella.

Vierailija
11/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa kuoli ihmisiä ja kävin Bsygologilla vuoden. Helbotti govasti. Sain silmänliiketerabiaa eli EMDR-terabiaa, joka auttaa posttraumaattiseen stressireaktioon.

Jos joku pitää hulluna, mä olen vain sitä mieltä, ettei siinä tapauksessa tiedä elämästä mitään.

Vierailija
12/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

girurkiin tai kynekolokiin.

Vierailija
13/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo, mä olen käynyt jo monta vuotta. Mitä siitä nyt pitäis ajatella???

Vierailija
14/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelisin, että on etuoikeutettu.

On niin paljon sellaisia, jotka eivät pääse, vaikka haluaisivat.

Vierailija
15/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monet ihmiset joutuvat elämänsä aikana turvautumaan ammattilaisen apuun tässäkin asiassa. Näin on käynyt myös omalla kohdallani.

Onpa tuttavapiirissänikin yksi psykologi, jonka luona tulee käytyä vieraisilla tämän tästäkin.

Vierailija
16/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on psykologi:) Se että on jotain ongelmia ei tarkoita et päässä olis mitään vikaa. Suurimmat ongelmat on niillä jotka luulee et avun hakeminen, psykologilta tai vaikka terapiasta on noloa. Kun ei ole. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan ja jokainen on jollain tapaa seko. Useimmat ei vaan uskalla tunnustaa sitä edes itselleen.

Vierailija
17/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä itse?

Vierailija
18/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelisin, että siinä taas kerran huijataan hyväuskoiselta rahat.

Vierailija
19/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on löytänyt keskustelukumppanin ongelmilleen ja samalla miettisin että luojan kiitos ei ainakaan vielä passitettu psykiatrille.

Työkaverin kohdalla ajattelisin että "Voi luoja, eikö ne tajunneet että se kuuluu suljetulle psykiatriselle.." Ihan oikeasti.

Vierailija
20/23 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystäväni ovat akateemikkoja, esim. diblomi-insinöörejä. Heillä ei ole koskaan mitään ongelmia.