Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan tästä suhteesta tulla mitään

Vierailija
28.08.2012 |

Olen seurustellut jonkin aikaa mukavan miehen kanssa. Mies on kiva, puhuu ja pussaa ja niin edelleen. Olen ollut oikeinkin ihastunut ja rakastunut.

Nyt on kuitenkin iskenyt joku epäröintivaihe. Jotenkin tuntuu, että mies ei ole täysin rehellinen. Tuntuu, että jotain isoa siellä yksityiselämässä on, jonka pitää omana tietonaan.

Kaverit on tosi tärkeitä, ja menot kavereiden kanssa. Etenkin yksi kaveri tuntuu olevan ylitse muiden, välillä tuntuu että koko muu elämä suunnitellaan tämän kaverin mukaan.

Alussa seksi ei sujunut lainkaan hyvin. Nyt se sujuu jo ihan mukavasti. Mutta ei se mies sitä niin erityisesti tunnu kaipaavan. Enemmänkin tekee numeron seksintarpeestaan - tuntuu että mitä enemmän puhuu siitä, sitä vähemmän sitä oikeasti tarvii. Välillä tuntuu jopa siltä, että mies ahdistuu niistä tilanteista, kun seksille olisi mahdollisuus tai sitä kenties jopa pitäisi harrastaa.

Minulla on kauhean vaikeaa luottaa mieheen ja mietin ties mitä vaihtoehtoja siitä, mitä mies kenties salaa.

Aikaisemmin minulla ei ole ollut tämmöisiä luottamusongelmia. Ei minkäänlaisia.

Luotanko tutkaani? Vai mieheen? Mitä sinä tekisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta sinua vaivaa ettei se halua seksiä.

Ei kait semmoista miestä ookkaan joka ei seksiä halua.

Vierailija
2/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ex-miehen kanssa seurustelun alussa jo outo tunne, mutta en kuunnellut sitä. OLis kannattanut. Takkiin tuli ja miehestä paljastui kaikkea vähemmän kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sun kuvauksesta mieleen semmonen päättymätöntä teini-ikää elävä kavereissa roikkuva peter pan-tyyppi. Eli äkkiä pois kuvioista.

Vierailija
4/4 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elä syyllistä