Ärsyttävä toi lisää keskusteluja aiheesta, joka tungettu väliin!!
Meinaan aina lopettaa ketjun lukemisen kesken, kun ajattelen, että jaahas siinä se olikin sitten. Oikeasti jatkoa kuitenkin olisi alhaalla. Huono uudistus!!
Kommentit (21)
Kukaan ei kuitenkaan päivystä koko ajan täällä niin että tietäisi mitä kaikkea on keskusteltu, eikä kukaan tykkää siitä että samoista aiheista aloitetaan koko ajan uusia keskusteluja.
nyt KESKELLÄ.
Mitä vittua sitä hyvää korjaamaan. Varmaan joku konsultti väen vängällä miettinyt uudistuksia ja siitä saanut sitten rahansa.
Voisi muuttaa takaisin. Muuten erittäin miellyttävät ja esteettiset sivut ja helppokäyttöiset.
Ehdin jo lopettaa monen ketjun lukemisen parin viestin jälkeen, kunnes huomasin että viestejä olikin vielä. Argh!
Avatkaa noita ketjuja ja lukekaa. Ennen samasta aiheesta oli aloituksia keskustelun alla mutta nyt se osio on ympätty kekselle ketjua. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ja joo, huono uudistus!
Avatkaa noita ketjuja ja lukekaa. Ennen samasta aiheesta oli aloituksia keskustelun alla mutta nyt se osio on ympätty kekselle ketjua. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ja joo, huono uudistus!
ja mulla ei näy mitään ylimääräistä missään välissä. :/
"lisää keskustelua aiheesta" -jutut on muutenkin aiheuttaneet sen, että tänne nostetaan mitä ihmeellisempiä ketjuja ylös yhä uudestaan. Esim. joku saattaa neuvoa jotain kyselijää, joka kysynyt neuvoa vuonna 2009. Ei mua sinänsä kauheasti moinen haittaa, mutta joskus tulee vähän koomisia ketjuja kun jollekin poloiselle ap:lle paasataan jostain, mitä on tapahtunut vuosia sitten ja ko. ap hyvä jos käy täällä palstalla enää (vai onkohan se mahdollista lopettaa palstailu...en tiedä).
mäkin lopetin monet ketjut kesken,ennen kun tajusin,että jatkuuhan se ketju vielä!
ärsyttävä uudistus tosiaan!
Voisikohan vauva-lehti lopettaa tämän uudistuksen alkuunsa.
Oikein on huono uudistus.
Nuo ei ole edes mainoksia, joista lehti saisi rahaa, mikä selittäisi niiden sijoittamisen keskelle ketjua häiritsemään.
Ei mitään järkeä.
Käytän kylläkin Adblockia poistaakseni kaikki mahdolliset mainokset ja lisähärpäkkeet tältä sivulta.
En saa pois tuota vaaleansinistä laatikkoa vasemmalta, jossa on typeriä kyselyitä tyyliin "syksyn alkamisessa parasta on...", mutta olen oppinut jättämään sen huomiotta.
Käytän kylläkin Adblockia poistaakseni kaikki mahdolliset mainokset ja lisähärpäkkeet tältä sivulta.
En saa pois tuota vaaleansinistä laatikkoa vasemmalta, jossa on typeriä kyselyitä tyyliin "syksyn alkamisessa parasta on...", mutta olen oppinut jättämään sen huomiotta.
Ei muuta kuin selaamaaan ohi kunnes keksii keinon kiertää.
Sama tvinki ton keskustelujen keskellä ja myös lopussa. Nyt pitää hoksata vahtia, että se AIHE VAPAA linkki on sitten viimeisenä.
Kuka halua akesken ketjun alkaa lukea muita vanhoja keskusteluja. Tuo tuntuu enemmän virheeltä kuin uudistukselta.
Minäkin lopetin muutaman ketjun kesken, kunnes tajusin että keskustelu jatkuu vielä.
Musta se on kivaa että samantyyppisiä keskusteluja nostetaan tuota kautta. Kukaan ei kuitenkaan päivystä koko ajan täällä niin että tietäisi mitä kaikkea on keskusteltu, eikä kukaan tykkää siitä että samoista aiheista aloitetaan koko ajan uusia keskusteluja.
Nostetaanpa tämäkin sitten. Siis ideahan on kaunis, mutta ketä se palvelee, että se on keskellä jotain muuta keskustelua? Olisi edes mainoksia niin ymmärtäisin.
Samoin ärsyttää.
Olen nyt lukenut monesti etenkin kännykällä vain tuohon "Lisää keskustelua aiheesta" asti, vaikka vastauksien lukumäärä oikeasti olisikin ollut enemmän kuin viisi, vaikka 30.
Ja sitten nuo ehdotetut lisäkeskusteluaiheet ovat mitä sattuu kuten tässäkin... siis monesti täysin turhia.
Lopussa parempi.
Esim. nyt:
LISÄÄ KESKUSTELUA AIHEESTA
Mainostelevisiomaksua maksat 300€ vuodessa. 21.06.2012 10:03 Vauva
Olin mainoksen uhri ja ostin tuota---------> - Keskustelut 03.04.2012 01:39 Vauva
Kertokaa miksi linkityskielto ei pidä? - Keskustelut 02.04.2012 19:45 Vauva
Ahaa, nyt tiedän miksei nää sivut toimi! - Keskustelut 01.04.2012 18:18 Vauva
Ei voi olla totta, luin niin väärin tuon yhden mainoksen etusivulla!:DD - Keskustelut 15.03.2012 10:17 Vauva
AIHEESEEN LIITTYVIÄ ARTIKKELEITA
Rara - kaiken maailman musiikkia mainoksitta - Päivän linkit 16.12.2011 00:00 MBnet
Adblock Plus alkaa näyttää mainoksia 13.12.2011 13:08 Tietokone
Lataa: Superantispyware Free Edition 4.52 - Äkkilähtö mainosohjelmille 17.05.2011 00:00 Tietokone
Nero Free 9.4.12.3d - Viikon ohjelmat 28.11.2009 00:00 MBnet
Noloja mainoslausekäännöskukkasia - Net.nyt 18.12.2006 14:29 MBnet
Kukaan ei kuitenkaan päivystä koko ajan täällä niin että tietäisi mitä kaikkea on keskusteltu, eikä kukaan tykkää siitä että samoista aiheista aloitetaan koko ajan uusia keskusteluja.