Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaaja! Haluaisitko tietää että olen aivan koukussa blogiisi...

Vierailija
28.08.2012 |

...jos syynä on se, että blogiasi lukiessani tunnen itseni onnistuneeksi ja onnelliseksi ihmiseksi sinuun verrattuna?

(ps. Kunpa päivittäisit useammin!)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tyytyväinen omaan eläämäni juuri tälläisenä ja tykkään itsestänikin ihmisenä. Minua ei siis lainkaan harmita, jos joku lukijoistani tuntee paremmuutta juttujani lukiessa. Ja näin varmasti myös onkin, meitä on moneen junaan. :)

Vierailija
2/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama miksi luet.;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet itsesi onnistuneeksi ja onnelliseksi ihmiseksi bloggariin verrattuna? Onko sinulla ehkä kalliimman tuntuinen koti kuin sisustusbloggarilla?

Jos jollakin bloggarilla on vaikka joku kamala elämä niin kait se on tavallista, että sellainen kiinnostaa. Suurimmalla osalla taiteilijoista on ollut joku kamala elämä ja sitä sitten töllistellään. Vaikea sitten sanoa niistä, että miten ovat kaiken kokeneet. Mitä suurempi taiteilija sitä enemmän tehdään tulkintoja hänen elämästään ja teoksistaan, vaikka kaikki tulkinnat olisivat pielessä. Tulkintojen suuri määrä olisi siis osoitus siitä, että kyseessä on jotain vähän epätavallisempaa.

Karmeaa on sitten se, että ihmiset pitävät omaa tulkintaansa sinä todellisena ja oikeana, vaikka se on luultavasti ihan pielessä suhtessa taiteilijan (bloggarin) todelliseen todellisuuteen. Taiteilijat ovat tavallaan vähän myös itsensäpaljastajia. Mutta jos kyseessä on "oikea taiteilija" niin hän on jo aikaisemmin käynyt läpi sellaisen kauden, jossa hän terapoi itseään. Näin ollen hänen työnsä eivät enää ole mitään itseterapointia vaan siis kirjoitettu siten, että ei ollenkaan välitä mitään siitä, mitä yleisö ajattelee. Ulostulolla on muut motiivit.

Tulevaisuuden taiteilijoiden sanotaan olevan sellaisia, jotka oikeastaan yhdistäisivät kirjoittamisen, kuvan, musiikin ja muuta tommoista. Mitä sellaiset taideteokset sitten voisivat olla? Blogeista on tullut jotakin sellaista, missä jotain tämmöistä on aika helppo toteuttaa, ei maksa mitään ja heti pystyy julkaisemaan mitä nyt milloinkin haluaakaan julkaista.

Jos joku sitten tuntee itsensä onnistuneeksi ja onneliseksi plärätessään jonkun blogia - oli siellä sitten kuvia, tekstiä tai mitä vain, NIIN SEHÄN ON TODELLA UPEA JUTTU. Toivoisin todellakin, että usea tuntisi noin jonkun blogin ansiosta. Siis todella upeaa!

Kiitos tästä aloituksestasi, joka on hyvä palaute bloggareille.

Mikä blogi se on, joka saa sinut tuntemaan noin?