Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtautua työkavereihin?

Vierailija
28.08.2012 |

jotka viettävät aikaa yhdessä työn ulkopuolella mutta sinä et ole tervetullut näihin "illanviettoihin". Tiedän etten ole varmaan toivotuin vieras mutta silti tuntuu pahalta. Ja en ole ainut jota ei ole kutsuttu mutta olen näiden kanssa samanikäinen ja muut samanikäiset joita ei kutsuta tulleet meille myöhemmin töihin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden ihmisten kanssa siellä työpaikalla?

Vierailija
2/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mun vika on se, että ei synkkaa näköjään. =(

Mies yritti lohduttaa että olet vaan oma itsesi ja muuta ei tarvitse, mutta jos kukaan ei pidä siitä? Olen hiljaisempi mutta on muitakin hiljaisia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika EI ole sun! Eikä tohon tarvii alistua. tarkoitan että sulla on oikeus olla loukkaantunut tosta. Joten et ainakaan enää sano, että "eli mun vika". Ei ole. Se mistä tollaset johtuu, on aina hämärän peitossa. JOukossa saattaa olla joku joka inhoaa siskoaan jota sun ulkomuoto muistuttaa. tää vaan esimerkki jolla tarkoitus ilmaista kuinka absurdeja ne syyt saattaa olla eikä niillä ole kohteen kanssa mitään tekemistä. Pää pystyyn, ja ihanaa että sulla on mies joka LOHDUTTAA. Kaikilla ei ole, ei välttämättä edes niillä jotka ei huoli sua seuraansa.

Vierailija
4/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tylsältä ja lapselliselta, jos jättävät muita ulkopuolelle, pitäkööt siis inside-piirinsä. Voithan joskus ehdottaa jollekin tuon porukan ulkopuoliselle työkaverille/-kavereille jotain vapaa-ajanmenoa.

Vierailija
6/6 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näillä ihmisillä ole ihan oikeus päättää itse kenen kanssa kaveeraavat? Varsinkin jos et edes ole ainoa joka siellä jää ulkopuoliseksi, eli sua ei mitenkään erikseen sorsita. Ei kaikkea tarvi ottaa noin henkkohtaisesti...