Millaisia tuotteita haluaisit tulevaisuudessa olla markkinoilla, sellaisia joita ei vielä ole
tai ehkä onkin, mutta vaikeasti saatavissa jossain ulkomailla tai sitten ovat vielä erittäin kalliita uusia ja harvinaisia.
Mitä aivan uusia tuotteita ja itse keksimiäsi tuotteita ja palveluita haluaisit saada tulevaisuudessa ihan tavis marketeista?
Kommentit (37)
mutta muunlaisista jutuista toivoisin ainakin sellaista mahdollisuuta, että saisi edullisesti tilata kangasta ihan omalla kuviollaan ja haluamaansa materiaaliin.
Sitten toivoisin, että jossain marketissa olisi vaikka joku taiteilija/tietokonehemmo, joka toiveideni pohjalta tekisi minulle taulun tai grafiikkaa tietsikkaani varten tms tuossa noin vain odottaessa tai ainakin päivän aikana. Siis että nimenomaan marketeissa olisi noita taiteilijoita, että tuo homma sujuisi vaivattomasti kaupassakäynnin yhteydessä.
himon mennessään. Pillerin, jota syötyään ei tee mieli syödä.
Tai oikeasti sellainen pilleri joka kiihdyttää aineenvaihduntaa ja laihduttaa sitä kautta. Pilleri, joka estää rasvakudoksen syntyä, vaikka söisi lihottavaa ruokaa.
Lisäksi haluaisin sellaisen lääkkeen joka veisi ihon mustapään muodostumisen kokonaan pois.
Ja tietenkin esim. syöpälääkkeet, jotka tuhoavat syöpäsoluja, ripulilääkkeen joka oikeasti tehoaa ja parantaa suoliston, HIV-lääkkeen, joka estää virusta tarttumasta ihmiseen, kaikkea sellaista lääkettä joka estää sairauksien etenemistä tehokkaasti tai estää niiden syntymistä heti muodostuttuaan esim. Alzhaimer jne.
Vauvan turvaistuin, joka oikesti helppo käyttää, esim. turvavyöt toppapukuiselle lapselle.
Puhelin, joka alkaa soimaan, kun kysyy missä se puhelin on (löydät sen helposti)
Nettitikku joka toimii oikeasti nopeasti ja pätkimättä korvessa, esim. mökillä
Herkkuleivonnaisia ja karkkeja, sipsejä, jotka eivät lihota juuri ollenkaan.
Autot, jotka väistävät automaattisesti kun vaarana törmätä esim. puuhun tai peruuttaessa betoniporsaaseen.
Metro joka menee Hgin keskustassa mannerheimintien päähän saakka. Poikittaismetroa ydinkeskustassa.
Kynsien lakkauskone. Sellainen mihin voi näpytellä valikosta millaisen haluaa (värit, koristeet) ja sitten sormet koneeseen ja lakkaus "maalataan" kynsiin.
portaat ylös ainakin kerrostalon 4. kerrokseen.
Kesän aikana olisi ollut tarpeen sellainen voide, jossa on aurinkosuoja ja kaikki ötökät kattava myrkky samassa, tietysti myös lapsille sopiva. (Myytävänä tarpeeksi isoissa pulloissa ja ei maksaisi maltaita...)
Neste, joka estää silmälasien huurustumisen oikeasti tehokkaasti.
Kihomatolääke ja täishampoo jotka oikeasti tehoavat nyt näihin suhtresistentteihin kihomatoihin ja täihin!!
mä valitsisin vaatteen niiden mallistosta, ne skannaisivat kaupassa mun kropan mallin jollain hienolla tietsikalla ja joku hieno ompeluautomaatti ompelisi mulle parissa minuutissa haluamani vaatteen juuri minun mitoillani. Ja lisäpalveluna voisi olla vielä se, että siihen saisi tehdä haluamiaan muutoksia ja kaikki onnistuisi yhtä kätevästi.
joka tuudittaa (liekuttaa) vauvan uneen, siinä voisi olla sellainen hyrisevä lisä-ääni ja tärinä kuten autossa (mutta niin hiljaisena, että ei häiritse muita samassa huoneessa nukkuvaa).
Koliikkivauvan mahalääke, joka vie kivut ja levottomuudet pois.
Ulkopuku, joka vahvistettu polvien ja pepun kohdalla niin, että oikeasti ei kulu/mene rikki. Puku jota siis voi oikeasti kierrättää, koska ei ole mennyt rikki polvien kohdalta!
T kahden pojan äiti
mä valitsisin vaatteen niiden mallistosta, ne skannaisivat kaupassa mun kropan mallin jollain hienolla tietsikalla ja joku hieno ompeluautomaatti ompelisi mulle parissa minuutissa haluamani vaatteen juuri minun mitoillani. Ja lisäpalveluna voisi olla vielä se, että siihen saisi tehdä haluamiaan muutoksia ja kaikki onnistuisi yhtä kätevästi.
Tätä samaa palvelua haluaisin myös kenkiin, kiitos
se helpommista vaateostoksista haaveillut ;)
himon mennessään. Pillerin, jota syötyään ei tee mieli syödä. Tai oikeasti sellainen pilleri joka kiihdyttää aineenvaihduntaa ja laihduttaa sitä kautta. Pilleri, joka estää rasvakudoksen syntyä, vaikka söisi lihottavaa ruokaa. Lisäksi haluaisin sellaisen lääkkeen joka veisi ihon mustapään muodostumisen kokonaan pois. Ja tietenkin esim. syöpälääkkeet, jotka tuhoavat syöpäsoluja, ripulilääkkeen joka oikeasti tehoaa ja parantaa suoliston, HIV-lääkkeen, joka estää virusta tarttumasta ihmiseen, kaikkea sellaista lääkettä joka estää sairauksien etenemistä tehokkaasti tai estää niiden syntymistä heti muodostuttuaan esim. Alzhaimer jne. Vauvan turvaistuin, joka oikesti helppo käyttää, esim. turvavyöt toppapukuiselle lapselle. Puhelin, joka alkaa soimaan, kun kysyy missä se puhelin on (löydät sen helposti) Nettitikku joka toimii oikeasti nopeasti ja pätkimättä korvessa, esim. mökillä Herkkuleivonnaisia ja karkkeja, sipsejä, jotka eivät lihota juuri ollenkaan. Autot, jotka väistävät automaattisesti kun vaarana törmätä esim. puuhun tai peruuttaessa betoniporsaaseen. Metro joka menee Hgin keskustassa mannerheimintien päähän saakka. Poikittaismetroa ydinkeskustassa.
samoinkuin auto joka parkkeeraa itsensa kadun reunaan.
Haluaisin esineitä, jotka kestävät. Esimerkiksi pyykinkuivatustelineen, jonka metalliosat kestävät vuodesta vuoteen. Sumutinpullon, joka kestää 10 vuotta.
psykopaattipaljastin, josta suora yhteys poliisiviranomaisille. Voimassa tuolloin luonnollisesti myös tahdosta riippumaton laitokseen sulkeminen(psykopaattien siis) elinkautiseksi ajaksi.
jossa aurinkosuoja, kosteusvoide ja jonkinlainen ryppyvoide samassa, ns. BB-cream. Koreasta tällaista saa, tuntuu ihanalta kasvoilla ja näyttää hyvältä, ja iho voi paremmin kuin koskaan, jopa niin hyvin ettei aina tunne tarvitsevansa meikkiä.
Jos joku tietää Suomessa jonkun paikan josta tätä kamaa saa, niin kertokaa!
Lämmitetyt raiteet, joista ylimääräinen lumi sulaa pois, jotta junat eivät myöhästy jään/lumen takia.
$7.50 lisamaksusta saat mittojesi mukaan tehdyn mekon senpituisena kuin haluat. Hihattomiin voi lisata hihat. Ei kylla toimi parissa minuutissa.
pitkäikäiset lamput.
Vaipat, jotka alkavat hälyttää kun niissä on kakkaa (kätevää tarhassa, ei lapsi ulkoile talvella sitten kakkavaipoissa).
jolla ton muksun saisi (äidille ja lapselle turvallisesti) syntymään vaikkapa vuorokauden sisällä.
Käynnistykseen torstaina.