Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuuko teillä seksi siihen, että sinä saat vai, että mies saa?

Vierailija
27.11.2005 |

Meillä siihen, että mies laukeaa, koska mä en saa orkkua =( Mutta muuten tuntuu kyllä hyvältä ja monesti olen melkein saanut =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein minä saan jo ennemmin, mutta en aina

Vierailija
2/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä useemmin minä saan useamman ja vimonen tulee yhdessä railakkaasti parkuen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyykö miehes jyystää vielä pitkäänkin kun on lauennut? Mä oon käsittänyt, et mun miestä se sattuu tai tuntuu jotenkin pahalta jos niin tekee...

Vierailija
4/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei mee kovinkaan kauaa siihen et " palautuu" :)

Ja sen väliajan viihdyttää mua muilla tavoin :)

Vierailija
5/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olen saanut ensin ja mies saa sitten niin seksi loppuu siihen että mies saa.

Jos mies on taas saanut ensin niin sitten jatketaan muilla tavoin kunnes minä saan ja seksi loppuu sitten.

Eikös se ole vain reilua näin???

Vierailija
6/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tekee sille kyl jotain hassua, kun irvistelee silloin. Kutittaa tai jotain semmoista. Tänään on muuten taas tiedossa melaa mekkoon =D Ihanaa!

t. nelonen

Vierailija
7/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pystyykö miehes jyystää vielä pitkäänkin kun on lauennut? Mä oon käsittänyt, et mun miestä se sattuu tai tuntuu jotenkin pahalta jos niin tekee...

Vierailija
8/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen saanut aikaisemmin 99,8% kerroista

Vierailija
9/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei laukea läheskään joka kerta kun rakastellaan. Mutta silloin kun laukeaa, saattaa vielä tyydyttää minut senkin jälkeen pariinkin kertaan. Vaihtelee aika paljon tilanteen ja fiiliksen mukaan. Minä saan useamman orgasmin seksin aikana. 0-2 isompaa ja pienempiä yleensä vähintään 3. Rakastellaan keskimäärin 1,5h kerrallaan.

Aluksi tunsin itseni jotenkin epäonnistuneeksi seksissä, kun mies ei lauennut. Hänellä laukeaminen on joskus todellakin ison työn takana. Suulla ja käsillä saan kyllä hänet yleensä laukeamaan, mutta toisinaan ei mikään auta. Hän vakuuttaa silti nauttivansa seksistämme hyvin paljon ja uskonkin häntä. Seksimme on varsin monipuolista, kokeilemme uusia asentoja melko usein ja rikastamme seksiämme muutenkin monin tavoin.

Joululahjaksi aion ostaa seksikaupasta jonkun pikku välineen, joka toivottavasti kasvattaisi hänen nautintoaan niin että hän laukeaisi kenties vähän nopeammin.

Vierailija
10/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein jää sisälle laukeamisen jälkeen hetkeksi ja silloin joskus saatan alkaa liikuttelemaan lantiota ja hän lähtee yleensä leikkiin mukaan. Ei kuulemma ainakaan satu. Mutta miehetkin on yksilöitä. Eihän kaikki naiset tykkää anaaliseksistäkään.

-14-

Vierailija
11/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut orgasmia yhdynnässä, enkä tule saamaankaan, sen verran hyvin tunnen itseni. Miksi ihmeessä monet naiset tuntuvat kuvittelevan, että orkku pitää saada yhdynnässä? Kun on ihan tieteellinen fakta, että useat naiset ei vaan niin saa. 8/

Vierailija
12/12 |
27.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse ehtinyt jo laueta, ja seisokki lopahtaa, niin jatkaa sitten käsipelillä mulle orkut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä